Buggy tips gevraagd!

<p>Wie heeft er een tip voor een fijne buggy? De buggy moet inklapbaar zijn en mee kunnen op de fiets (middels zo'n klemstang). We hebben 1 auto en mijn man werkt op vrijdag en zaterdag als ik vrij ben. Ook op die dagen wil ik er wel graag op uit en inmiddels zijn we wel toe aan verder dan wandelafstand ;-). </p><p>Alvast bedankt!</p>

Wij hebben een koelstra buggy. Voorwaarden voor buggy op de fiets is dat ie onder de 7kg moet zijn volgens mij. Deze hebben we gekocht bij de Prénatal. 
Hij klapt in als een paraplu en kan kan best heel plat zodat je kindje er in kan slapen. Ervaring met meenemen op de fiets heb ik nog niet 

Wij hebben ook een Koelstra.. ook omdat ik hem mee wilde kunnen neme  op de fiets... hij heeft n goede zonnekap en als de kleine in slaap valt kandie bijna helemaal plat. En smaken verschillen maar ik vind het echt een hele mooie buggy! 

Hoi! 
Wij hebben voor de oudste toen een Joie pact flex gekocht. Met 1 hand inklapbaar en kan helemaal plat voor het slapen. Zit een draagtas bij, regenhoes en maxicosi adapters. En kan mee op de fiets in de buggydrager. Topding!!

Wij hebben een maclaren quest. Gebruiken m eigenlijk alleen voor de (vlieg)vakanties. Hij kan goed plat in de ligstand en heeft een super grote zonnekap (wat ik bij andere merken paraplubuggy's niet zag), dat vind ik de pluspunten. Verder gewoon een fijne buggy. 

https://www.prenatal.nl/koelstra/koelstra-limbo-by-prenatal-0945680010.html?dwvar_0945680010_kleurnaam_60=Black&cgid=koelstra#start=1
wij hebben deze! Nu in de aanbieding en we hebben ook zo'n buggy drager voor aan de fiets. Ideaal!

Terug
Bovenaan