Buggy (vakantie)

<p>Beste mede forumgebruikers,</p><p>wij gaan een buggy kopen omdat we een verre reis gaan maken met onze baby van ruim 10 maanden.</p><p>we hebben er een paar op het oog:</p><p>-koelstra simba t4</p><p>-topmark dani </p><p>heeft iemand hier ervaring met deze buggy’s en wat raar je aan? Of raden jullie toch een andere buggy aan?</p><p> </p><p>alvast dank!</p>

Wij hebben de koelstra Simba. Bevalt uitstekend! Mee genomen met kamperen, over allerlei hobbelweggetjes, grasvelden, etc mee gelopen en is nog steeds in uitstekende staat. Zou hem iedereen aanraden. Ook de prijs is vriendelijk?

Hoi,
Geen ervaring met de twee die jij opnoemt. Ik zou even kijken wat je belangrijk vind. Is het de bedoeling dat je kindje er ook in kan slapen? Zoek dan een buggy die goed plat kan. Is het zonnig waar je naartoe gaat? Dan is een grote zonnekap ook geen overbodige luxe. Misschien even langs een babyzaak gaan en de verschillende buggy's uitproberen. Vaak kan je dan ook nog over zo'n pad met verschillende gronden lopen, handig! Wij hebben een maclaren quest gekocht toen we op vakantie gingen met onze dochter van 6 maanden. Hierin kon ze goed plat liggen, ze heeft er heel wat uurtjes in geslapen ☺️

Ik zou zoizo geen paraplu buggy kiezen maar 1 met een duwstang zoals normale wandelwagen. Ook zou ik kijken of hij makkelijk in ligstand/verschillende standen kan want je kindje zal er nog geregeld in slapen.

Kijk eens naar de Viki Easyfold XS deze heb ik in de winkel getest en liep erg prettig. Prijs is ook vriendelijk en kan lekker klein inklappen. Volgens mij kan hij zelfs als handbagage mee

Terug
Bovenaan