buggy, vanaf wanneer mag dat?

Hallo,

Weet iemand toevallig vanaf wanneer je kindje in zo'n opklapbare buggy mag? De gewone kinderwagen is zo groot en onhandig in de bus en tram. En op het kinderdagverblijf is er eigenlijk geen plaats voor.

Ben erg benieuwd. Mijn kleintje is nu 8.5 maand en kan al best goed zelf zitten.

Groetjes,

Pauline
 
Volgens mij mag je ze erin doen, wanneer ze goed kunnen zitten. Koop anders zo'n buggy waarbij de de rug kan verstellen. Bij vermoeidheid kun je je baby lekker laten liggen!
 
Volgens mij mag een standenbuggy (waar ze niet helemaal rechtop hoeven te zitten) vanaf 6 mnd en als ze alleen rechtop kunnen zitten dan vanaf wanneer ze dit goed kunnen..
 
Kirsten zit al sinds haar 6e maand in een buggy. ik heb de Kees buggy (wie verzint de namen ?!?) en die kan je dus ook plat neerleggen. Ze is nu 8 maanden.
 
Volgens mij is het geen probleem een buggy als ie maar wat plat kan. Onze zoon zat al heel vroeg in de buggy (maclaren die kan erg plat) maar hij zat ook met 4 maanden al in de kinderwagen ipv in de bak omdat hij niet meer paste....
 
Onze zoon zat al vroeg in de buggy met 4 maanden. Meneer kon toe al goed los zitten. Wij zelf hebben een buggy die je in standen kan verstellen en daar mogen ze al in vanaf 3 maanden omdat je deze helemaal plat kan leggen.

Groetjes,

Miriam
 
mijn zoontje is bijna 6 maanden en ik wil hem ook graag in de buggy hebben, want hij wil om zich heenkijken en plat liggen vind hij niet meer zo leuk.
maar ik vind het nu wat te koud voor de buggy al dus ik wacht nog even tot na de winter denk ik dan ligt hij lekker warm
 
Terug
Bovenaan