Buggy voor groot kind van 2,5

<p>Dag, </p><p>Mijn zoontje is 2,5 jaar en heel groot voor zijn leeftijd. Hij is al over 1 meter en over de 15 kg. Nou gaan de meeste buggy's dus tot 15 kg en is hij eigenlijk al te groot voor die ik heb.</p><p>Ik weet dat een kind van 2,5 makkelijk kan lopen. Alleen is mijn zoontje extreem druk, moeilijk te corrigeren en erg sterk (hij heeft bij de bevalling zuurstof tekort gehad en hij gaat naar een speciale opvang om hem daar te observeren). Ik sta er ook alleen voor en dan is het toch wel fijn als ik bijv. Een afspraak ergens heb of naar de stad moet, dat ik hem even in de buggy kan zetten. Bovendien gaan wij regelmatig met de trein van Groningen naar Brabant om naar opa en oma te gaan. Dat is een erg lange reis zonder buggy. Hij heeft het soms ook gewoon even nodig om tot rust te komen.</p><p>Het is niet dat ik hem lui wil maken, ik laat hem zoveel mogelijk lopen. Soms is het alleen nog even handig als ik hem in een wagen mee kan nemen. </p><p>Zijn er buggy's voor grotere kindjes? </p><p> </p>
 
Ik vind je zoontje helemaal niet zo zwaar :) onze zoon is met 19 maand nu 17kilo.. ook erg lang dus wel in verhouding ;) wij hebben een Maclaren Triumph, die is tot 25kilo. Ook andere buggys van Maclaren zijn er te vinden tot 25 kilo. De Triumph is iig makkelijk ook te vervoeren als je kind er niet in zit. Wij hadden hem in eerste instantie voor vakantie gekocht, maar ondertussen ligt hij standaard in de auto, af en toe erg handig inderdaad!
 
Kleine toevoeging: nieuw zijn ze best duur, wij hebben hem 2e hands gekocht en zijn er erg blij mee! Tot nu toe niet kapot te krijgen :D
 
Terug
Bovenaan