buggy voor maxi cosi

A

Anoniem

Guest
Wie weet wat voor buggy je kunt gebruiken voor een maxi cosi van 2000. Ik had toen geen buggy nodig maar nu ik twee kids naar school moet brengen en lopen te ver is en Roan behoorlijk zwaar begint te worden, lijkt het mij een heerlijkheid om zo'n buggy te hebben. Hoe werkt zo iets precies eigenlijk. Ik zie nl ook wel iets over adapters enz maar weet niet welke ik dan eventueel kan gebruiken.  

Groetjes Frida

Hoi,

Wij hebben een maxicosi uit, ong. 2003/2004, weet het niet helemaal zeker, van mijn schoonzusje geleend. Wij gebruiken als onderstel de quinny zapp. Deze heeft adapters, net als bij de kinderwagen, waarop je de maxicosi kan zetten. Hij is niet goedkoop maar wel lekker licht en rijdt ook super!! Ook is ie makkelijk invouwbaar en klein  als ie ingevouwen is. Ben er echt blij mee. Onze dochter is  ook vrij zwaar en tillen  in de maxicosi  gaat echt niet meer.    Helaas is het geen standen buggy, de buggy inzet is vast, dus moet je kindje wel goed kunne zitten als ie erin gaat.
Ha ha, lijkt wel of ik em zelf verkoop
Succes met je zoektocht,
Groetjes,
Karlien

Hoe oud is je kindje? Renske is nu 6 maanden en zit gewoon in de buggy.

Hoi

Ik heb een quiny zapp waar de maxi cosi oppast, maar we hebben wel de maxi cosi cabriofix uit 2006, ik weet niet of de adapters ook op een oudere maxi cosi passen. Wellicht even op marktplaats zoeken, er staat genoeg. succes met zoeken.

groetjes grietje

ook wij hebben de quinny zapp..ideaal ding. Het enige nadeel is inderdaad dat hij niet in standen kan, dus ze kunnen er pas in als ze echt goed kunnen zitten. Maar voor de maxicosi gebruik ik 'm ook en hij is echt handig! Hij is wel duur, maar hij is heel handig achter op de fiets, licht in gewicht en klein opvouwbaar, wat wij weer een voordeel vinden voor de vakantie, want wij gaan altijd kamperen. Maar goed. Volgens mij kan er gewoon een maxicosi op, heeft die al jaren hetzelfde "adaptersysteem". Maar je kan altijd even informeren.

Groetjes Kirsten

op een zapp passen alleen de laatste twee modellen cabrio (en citi geloof ik)

op de oudere modellen moet je ook een verouderde maxi taxi hebben (marktplaats?)

Hallo ik heb inmiddels een buggy gekregen waar ons prinsje heerlijk in kan liggen met voetenzak en voor het van school halen van de kids is dit ideaal.

Bedankt voor jullie reacties

liefs Frida

Terug
Bovenaan