buggy vraag......

Hallo,

Het is al lang geleden dat ik weer op het forum heb gereagreerd.
Meestal lees ik elke week ff de berichten door maar dat is de laaste tijd door familieomstandigheden niet gelukt.

Wij hebben een kinderwagen mutsy spoke rider met hierop ook de buggy. Nu is deze vrij groot en ik wil een buggy die licht en gemakkelijk is erbij.
Ik had via marktplaats een maclaren triumph gekocht alleen ik vond dat ze daar niet goed recht in kon zitten. Hij was ook maar te verstellen in 2 posities.
UIteindelijk via marktplaats weer verkocht....maar nu moet ik er toch nog één kopen.
Dit keer maar in de winkel zodat ik kan kijken hoe ons meissie in de buggy zit!!!

Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie voor een buggy hebben en hoe jullie deze ervaren??? Misschien ook een leuke tip over waar je hem gekocht hebt....prijsvoordeel??

ik hoor het graag van jullie.

Groetjes Claudia en Maud-je

Hoihoi,
Ik heb de MacLaren Quest Sport
Ik vind 'm ideaal. Hij rijdt en draait erg soepel, is met 1 hand in en uit te klappen, en kan in de ligstand. Het is niet één van de goedkopere, maar ik vind het erg belangrijk dat Kian goed zit en ligt, en dat ik me niet het rambam duw. Een goede buggy scheelt je een dagelijkse ergenisbron.
Succes met zoeken!
Nelleke

ik heb sinds een tijdje weer een Chicco Discovery en ik dacht dat het een ct 04 is. Die is zoals men noemt paraplu-opvouwbaar, dus ruimtebesparend in de auto. Enzo zit er goed in de buggy heeft verschillende standen, dus hij kan er ook in slapen.
Ik heb m gekocht bij Gardo (www.gardo.nl) en is rond de 90 euries.
Hij is perfect met 1 hand te besturen.

suc6 ermee

di silva

Vorig jaar een buggy van Prenatal gekocht, voor weinig en in de aanbieding maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor op vakantie want het rijdt voor geen meter en zit erg onderuitgezakt. Klapt wel keurig in... De Buggy-mee voor aan de fiets trouwens helemaal nooit te gebruikt . Dus als je voor dagelijks gebruik gaat zou ik inderdaad met kind en al gaan passen en proberen. Succes!

Nou bedankt voor de vele reacties....

Ik heb uiteindelijk toch maar een maclaren sport gekocht.
Zwart met lime en ik in deze zit ze veel beter en is ook degelijker dan de triumph.

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan