buggy vraag

hoi hoi

ik heb mijn quinny zapp verkocht omdat ik het een verschikkelijke buggy vind omdat hij dus ook niet verstelbaar is.manlief vond hem helemaal geweldig

nu dus op zoek naar een andere buggy.

ik denk dus aan de titanium baby snooze of breeze
zelfde model als de zapp alleen met standen.

manlief blij en ik blij

iemand hier ervaring met deze buggy???
en klopt het dat er een soort hoez bij zit voor de voeten/benen. die je op de wagen vast maakt??
dacht dat eens gezien te hebben

groetjes moekje

Ja hier een ervaren gebruiker van de Breeze!
Standaard zit hier een voetenzak (meer een dekje voor over de beentjes tot aan de middel zeg maar) opbergtas en regenhoes bij.
Er zit een mandje onder en een zonnekap op.
Hij rijd prima alleen wij vinden hem wat aan de lage kant (we zijn beide vrij lang) Kyan vind hem lekker zitten geloof ik. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed kloppen!
Maaaaaaaaaaar;
een groot nadeel vind ik voor mezelf, dat hij niet aan de fiets kan! Volgens de babyzaken moet hij in de houder van de Zapp kunnen, maar dat is mij niet gelukt! Ja na hééél veel gepruts heb ik hem erin gekregen maar moest ik mijn fietstassen inleveren en dat was nu net niet mijn bedoeling....
Hij vouwt niet zo klein op als de Zapp vandaar..
Let daar bij de zaak even goed op.
Bij ons ligt ie standaard in de auto, Kyan loopt eigenlijk alles maar soms is het wel handig, en dan is het gewoon een comfortabel ding!

Succes met kiezen!

Groetjes Sas

Ja hier een ervaren gebruiker van de Breeze!
Standaard zit hier een voetenzak (meer een dekje voor over de beentjes tot aan de middel zeg maar) opbergtas en regenhoes bij.
Er zit een mandje onder en een zonnekap op.
Hij rijd prima alleen wij vinden hem wat aan de lage kant (we zijn beide vrij lang) Kyan vind hem lekker zitten geloof ik. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed kloppen!
Maaaaaaaaaaar;
een groot nadeel vind ik voor mezelf, dat hij niet aan de fiets kan! Volgens de babyzaken moet hij in de houder van de Zapp kunnen, maar dat is mij niet gelukt! Ja na hééél veel gepruts heb ik hem erin gekregen maar moest ik mijn fietstassen inleveren en dat was nu net niet mijn bedoeling....
Hij vouwt niet zo klein op als de Zapp vandaar..
Let daar bij de zaak even goed op.
Bij ons ligt ie standaard in de auto, Kyan loopt eigenlijk alles maar soms is het wel handig, en dan is het gewoon een comfortabel ding!

Succes met kiezen!

Groetjes Sas

hoi

bedankt voor de reacties
ja ik vind zelf 275 euro echt belachelijk veel geld
ik gebruik voor een dagje weg de quinny buzz buggy
maar voor ff naar de stad of een boodschapje of als ik met de bus ga (heel soms) vind ik een kleine buggy wel handig.
aan de fiets hoeft die van mij niet dus dat zou het punt niet wezen
de zapp vond ik ook laag maar ging nog net en voor mijn man (die iets kleiner is) ideaal.

zijn er nog meer met ervaringen of de koelstra simba??

moeilijk moeilijk moeilijk

groetjes moekje

alle info is wlekom

Koelstra heb ik de flexxo van gehad en dat vond ik n onding, de simba weet ik niet.

Maclaren heeft ook een goedkopere hoor, maar wij moesten deze ivm lengte van mijn man.
En daarbij gebruiken wij hem erg veel.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan