Buggy, welke is handig?

<p>M'n dochtertje van bijna 8 maanden kan sinds kort mee op de fiets. Nu wil ik graag een buggy voor als ik bijv naar de stad fiets en dan naar wat winkels wil gaan. Ik heb fietstassen dus het zou makkelijk zijn als hij daarin zou kunnen. En als dat niet kan dan moet ik denk ik zo'n beugel hebben om hem aan te hangen. </p><p>Welke buggy raden jullie aan en waarom? Slapen zal ze niet in de buggy doen (doet ze ook niet in de kinderwagen, al ben ik de hele dag weg blijft ze nog wakker erin) dus hoef niet perse met standen. </p>

Wij hebben een maclaren, en dan heb ik een mamafiets met een fietstas en een steco buggydrager. De kleine meid voorop en dan kan ik de buggy ook makkelijk meenemen, in de steco. Werkt erg goed. Volgens mij kan je er allerlei buggy's in doen. Kijk maar eens op marktplaats voor de steco drager, staan veel goede voor leuke prijs op. 

Wij hebben een maclaren quest. We hebben hiervoor gekozen omdat ie goed plat kan en een grote zonneklep heeft. Voor ons was dit belangrijk omdat ze er op vakantie in kon slapen. Maar voor wat jij ermee wilt doen zou ik geen dure buggy kopen met tig zit/lig standen. Je kan ook altijd nog op mp kijken, genoeg buggy’s voor een prikkie ☺️

Wij hebben de maxi cosi lara. Heel handig in te klappen en ook zo klein dat hij in een bagagevak past van het vliegtuig. Wij nemen deze ook mee als we bijv naar de dierentuin fietsen. Ideaal

Terug
Bovenaan