Buggy: welke moeten we nou kopen??

A

Anoniem

Guest
Hoi ervaren buggyrijders!

Zoals al in het onderwerp vermeld ben ik benieuwd welke buggy jullie hebben en of deze bevalt!??! Waarom wel of waarom niet???

Ben dus op zoek naar TIPS!!!

Ik wil mijn buggy straks aan de fiets 'hangen'. Verder ga ik hem gebruiken voor vakanties en als ik even snel boodschappen met de auto moet doen.

Op dit moment heb ik een wandelwagen (was eerst kinderwagen), deze wil ik nog steeds veel gebruiken als ik ver ga wandelen o.i.d.

Ik lees graag jullie reacties! (graag voor dinsdag a.s., want ik ga er dinsdagmiddag eentje met mijn moeder uitzoeken en dan krijg ik die de dag erna voor mijn verjaardag :) !!)

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Simone

Hoi,

vanaf zaterdag is het bij V&D prijzencircus en hebben ze de chiccobuggy in de aanbieding. Dat is een hele goede buggy. Ik heb er ook een gehad en voor twee kinderen gebruikt (veeeel) en ook vaak op de fiets meegenomen. Ik hing er ook vaak bergen boodschappen aan.

Groetjes van marloes

Hoi hoi,

Wij hebben een kleine gang. De wandelwagen stond vreselijk in de weg. Bas kan goed zitten in een buggy, dus we wilden de wandelwagen op gaan ruimen en alleen de buggy gaan gebruiken.
We hadden een 2e handse Maclaren. Daar hebben we veel schik van gehad, maar hij heeft gewoon zijn beste tijd gehad.
We hebben gezocht naar een nieuwe buggy. Bij iedere winkel werd ons geadvieseerd om bij intensief gebruik een maclaren te kopen. Dat hebben we dit weekend dan ook gedaan. Ik moet zeggen hij rijdt super!
Van een vriendin hebben we een keer de QuinnyBuzz geleend. Ook een superbuggy, maar wel duur. Hij is heel licht en klein op te vouwen. Hij was zelfs met één hand makkelijk te sturen.
Het grootste nadeel van die buggy vond ik dat hij niet in ligstand kan. Bas viel er wel in in slaap, maar hij hing er echt in.

Succes met kiezen.
Groetjes, Karin

Hai,

Wij hebben de Quinny Zap en daar zijn we helemaal weg van. Voor opa en oma hebben we een chicco (via de airmiles nog goedkoper) en ook dit is een erg fijne buggy. De chicco kost 90 euro dus ook nog eens aardig geprijst.

gr.Ing

Hoi,

Sinds zaterdag hebben we de Topmark Light gekocht (59 euro). Deze kan vrij plat en dat vonden we wel zo prettig omdat m'n dochtertje vaak slaapt in de wagen.
De kleur is vrij saai, zwart met aquablauw. En helaas zag ik net in de v&d folder dat er een hele leuke buggy van Frendz in stond. Groen met balletjes. Deze was geloof ik 49.
Kweet niet hoe ze allebei rijden want zover was ik nog niet:))

Succes
Sannemams

Ook ik heb de Quinny Zap, helemaal geweldig.
Klein opvouwbaar, makkelijk met de fiets mee te nemen dmv de speciale beugel.
Ik mis het helemaal niet dat de buggy niet plat kan, maar mijn kinderen vinden het niet erg om rechtopzittend te slapen.
Zelf mijn oudste (en die is aan de grote kant bijna 110 cm) past er nog in.
Heb laatst problemen gehad met de rem, maar dit is uitstekend opgelost door Quinny, hulde aan hun service.

Liefs Saskia

ik zou echt voor de mc laren gaan!
ik zat hier een paar maand geleden ook te zoeken naar een buggy en toen zeo iedereen ook,van wil je een goede buggy? ga dan voor de mc laren...
maar die vind ik echt veeeeeeeeel te duur!
maar toen kwamen we hem bij preantal tegen voor een mooie prijs van 109 euro!
was een kleur die eruit ging,grijs met rood....maar ik vond het juist een mooie kleur!

en ik ben echt superblij met mijn koop! rijd heerlijk licht! en als ik dan andere moeders met andere buggy's zie klooien...of er komt een andere buggy aan gerammeld(mc laren bugy;s zijn volgens mij de enige geluidsarme buggy's en de quinny zapp mischien?)

gr. marjolein

hoi hoi

ik moet nog wel eens met de bus en vind dus een makkelijke kleine lichte buggy erg prettig

dus heb ik de zapp gekocht

erg tevreden over

groetjes moekje

Terug
Bovenaan