buggy

Hallo, ik heb een kinderwagen die helemaal plat kan en daar heeft mijn dochterje van nu 6 mnd ook altijd in gelegen hoor heb de bak eingelijk nooit gebruikt. Maar nu komt het steeds vaker voor dat ik even weg moet en dan is dat een hele klus om de kinderwagen in de auto te leggen en bij de winkel weer uitklappen voor een paar boodschappen. Vanaf wanneer kun je een buggy gebruiken en is het nou echt veel makkelijker en comfortabeler?

hoor graag van jullie.
 
ik heb destijds een maxitaxi gekocht want op mijn onderstel van de kinderwagen heb ik geen adapters waar de maxicosi op kan.dus nu gebruik ik die wel veel, die kan ik later ook ombouwen tot buggy zelf dus dat ik=s wel handig!
 
Inderdaad zowel een buggy als een maxicosi niet te lang gebruiken. Koop nooit adapters voor de maxi cosi want dan laat je je kind er veel te lang in. Is voor jou namelijk erg makkelijk maar voor je kind is het slecht voor de rug en de bewegingsvrijheid.
 
Ik heb wel een adapterset voor de maxi cosi maar daardoor gebruik ik de maxi cosi nog niet langer. Het is alleen wel heel erg makkelijk dat je hem zo op het onderstel kunt klikken. Hoef je niet de hele tijd met een zware maxi cosi te slepen en heb je je handen vrij. Het is een hele fijne oplossing tot dat hij goed kan zitten.
 
Ja heb het er ook over gehad bij het cb, ze zeiden dus als je even weg moest de taxi gebruiken en als ik de stad in ging en een heledag wegging dan de wandelwagen mee nemen. Maar het probleem heeft zich al opgelost want mijn dochtertje kan goed zitten, en heeft dus nu ook een gewone autostoel. Ze vind het geweldig ze is nu 7 maand. Dus als we weg gaan moet ze toch in de wandelwagen anders moet ik haar dragen en dat is te zwaar gaan we even weg dan zet ik haar nog in de cosi!

Bedankt voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan