Buggy

Hoi dames,

Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden, tot nu toe ligt hij in de maxi cosi-wagen. Maar enige dagen geleden is het zonnekapje van zijn maxi cosi kapot gegaan. Mijn vraag is kan ik hem nu al in de buggy zetten dan hoef ik niet persee nu een nieuwe zonnekap aan te schaffen. Want de buggy heeft zijn eigen zonnekap als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Groetjes Desi mv Duncan
 
hoi desi,

mijn zoontje is 5 maanden en ligt ook al in de buggy mijn zoontje is vrij groot 70 cm en weegt maar liefst 9 kilo
schoon aan de haak hij ligt er vrij stevig in en vind het prachtig ik zou het gewoon even uit proberen.
je ziet gauw genoeg of het kan.
succes ermee.
wendy
 
Mijn dochtertje heeft tot zes maanden alleen maar in de bak gelegen dat is het beste voor het ruggetje.

Nu ligt ze in het wandelwagen gedeelte en ze vind het geweldig wel raad ik je aan om hem zo plat mogelijk te houden tot hij redelijk recht op kan zitten.
Want in een kromming is nog niet goed voor het ruggetje.

groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Akim, mijn zoontje, werd al toen hij 4 maanden was te groot voor in de reiswieg. We hebben hem vanaf toen al in de buggy gelegd. Hij vond het heerlijk om alles te kunnen zien. Je moet wel zorgen dat die dan op ligstand zit, en een aantal keren mag hij al wel zitten.

Groetjes Vivian
 
Hoi Desi,
wij hebben vanavond de wandelwagen omgebouwd tot buggy, onze Desi is nu ook een half jaar, we kregen de tip om de voetenzak ook te gebruiken,en dan met name de achterkant,dat zit dan wat steviger (de voorkant van de zak kan er wel helemaal af) en idd zo plat mogelijk,onze kan niet helemaal plat,maar het scheelt niet zoveel
Succes
 
Hallo iedereen,

Misschien begrijp ik het verkeerd hoor maar zeg dan aub even want ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

Hebben jullie de kindjes al echt in de buggy's liggen of gewoon in het buggygedeelte van jullie kinderwagen??

Ik heb dus destijds de maxi taxi citi cx aangeschaft en mijn dochtertje 9 maand zit nu dus ook al in de buggygedeelte, alleen nu twijfel ik enorm aan de stevigheid en comfortabelheid van deze buggy vooral op lange stukken of als we een dag weggaan. Is het dan niet beter om zo'n grote 3 of 4 wieler te gebruiken??

Hoor graag van jullie.

Groetjes Nicole
 
Hai Nicole,
ik bedoel in ieder geval zo'n grote driewieler die je van een "maxi-cosi-wagen" om kan bouwen tot een "buggy-wagen". Ik weet niet zeker wat jij bedoelt maar volgens mij bedoel jij die hele lichte modellen, van alleen het ijzerombouw en een stoffen zitgedeelte.
Ik heb er niet zo'n verstand van, maar met 9 maanden denk ik wel dat hij/zij dat aankan. Vooral als hij/zij al zelfstandig kan zitten. Andere moeders: verbeter mij als ik me vergis, mijn zoontje is tenslotte nog maar 6 maanden.
Trouwens bedankt voor de reacties....ik zal het proberen!

Groetjes Desi mv Duncan
 
Hoi Nicole,
Onze dochter zit nu in het buggy-gedeelte van een enorme 3-wieler,ze is nu 6 maanden oud (als ik het goed heb is ze 2 dagen ouder als Desi's zoontje)
Ik wil er in de toekomst wel graag een kleine buggy bij hebben voor als ik snel even de stad in wil,maar hier in het dorp zal ik die grote blijven gebruiken,hier doe ik alle boodschapjes lopend,dus mijn wagen ziet er nu al niet meer uit (zeker al wel 300 km mee gelopen!!)
Als je dochtertje 9 maand is kan ze volgens mij ook wel in zo'n kleine buggy
Als ik heb goed heb wil je er een grotere bij voor lange stukken en dagjes uit,misschien kun je er eentje 2ehands kopen,of anders lenen als je een dag weggaat
Heb je er misschien een voetenzak bij,deze zit vaak ook bij de grotere buggys en die heb ik er nu in,als extra steun/vulling, misschien kun je zelf iets fabrieken waardoor ze wat steviger zit (met een dekentje of handdoek ofzo)
Succes
 
Terug
Bovenaan