buggy

je kindje moet goed stevig kunnen zitten,dat is toch meestal met een maand of 7/8

wil je je kindje eerder in een buggy laten zitten,zorg dan wel dat je kindje voldoende steun heeft.

mijn zoontje paste met 6/7 maand al niet meer in de kinderwagen,we hebben hem in de buggy gedaan maar dan op de ligstand gezet,en zijn ruggetje en lichaampje goed ondersteunt,en dat ging heel erg goed,misschien een goede tip??
 
mijn dochtertje zat met 4 mnd al in de buggy, ik vond het ook wel erg snel maar ze wilde echt niet meer in de wagenbak. Ik heb toen geprobeerd hoe mijn buggy eruit zag, die kon nagenoeg plat, en dat ging eigenlijk heel goed, natuurlijk let ik er wel op dat ze er niet te lang in zit, maar dat wil ze zowieso niet.

gr sandra
 
Dank jullie wel. Mijn zoontje is nl. 4 mnd en past niet meer in de bak. Ik heb ook een dochter van 1 1/2 en op dit moment zit zij met een stoeltje op de wagen. Als ik straks de wandelwagen moet maken kan zij er niet meer bij, toch wil zij nog zitten. Een dubbele kinderwagen vind ik vrij prijzig, een dubbele buggy is al weer veel goedkoper, dus vandaar mijn vraag! Ik deed mijn dochter pas met een half jaar in de wandelwagen en pas met 9 maanden in de buggy, dus ik weet niet zo goed wat wijsheid is. Als het echt niet kan, koop ik wel een dubbele wagen, want gezondheid is natuurlijk belangrijker dan centen!
 
Misschien is een kiddyboard een idee! Dat kun je achter de wagen hangen waar ze dan op kunnen staan en de wagen vasthouden, maar misschien is ze daar nog iets te klein voor dat weet ik niet!

Groetjes Corine
 
mijn zoontje is nu drie maanden en past niet meer in de bak.. dus moet hij in de buggy.. ik heb het aan een fysioth. gevraagd en die zei dat het mocht zolang hij plat kan en het niet te lang is... ze mogen absoluut niet zitten...zeker totdat ze dat zelfstandig kunnen..
 
Terug
Bovenaan