buggy?

Hallo, Hoe oud waren jullie kleintjes toen je ze in een buggy ging vervoeren? Wij hebben een easywalker en ons zoontje is nu nog maar 6 maanden dus kan nog niet mee op de fiets. Maar als hij straks 8 of 9 maanden is en hij mag mee op de fiets lijkt me zo'n kleine buggy wel handig om mee te nemen. Zonde van de easywalker die we nog maar net aangeschaft hebben. Graag jullie ervaringen hiermee.
groetjes marjolijn
 
Mijn dochtertje kon al heel goed en zelfstandig zitten bij 6 maanden. Dat verschilt heel erg per kind. Er staat geen tijd voor.
En vanaf 4 maanden ging ze ook al in de buggy (ligstand) mee.
Ik heb nu en een quinny buggy en een maclaren buggy voor in de auto. De quinny gebruik ik als ik van huis uit ga lopen en de kleine buggy voor winkelen met de auto weg.
Ik wil ook straks in de zomer proberen met de kleine buggy mee op de fiets. Nu vind ik het te koud voor haar.

Succes
 
Het is zo verschillend. Sommige baby's hebben alleen maar een buggy van het begin af aan, en dan op de lig stand. Maar als je je kleintje mee op de fiets neemt, kan ie ook in de buggy. Hij zou nu al in de buggy kunnen en dan op de lig stand. Maar dan niet van die grote af standen rijden.
 
Ik vind zo'n buggy altijd zo stug. De zitting is hard en de vering is ook niks. Ik heb zelf ook een easywalker voor normaal en een buggy voor de handigheid. Voor lange stukken gebruik ik de easywalker zodat ze ook lekker kan slapen en voor kleine stukjes de buggy. Ik zou de easywalker daarom gewoon lekker gebruiken thuis en als je weggaat op de fiets de buggy, er is niks mis met afwisselen. In beide wagens kunnen ze tot een behoorlijke leeftijd in. Succes...
 
Terug
Bovenaan