Buggy

Hoi

Met 5 maanden.
Je bedoelt, neem ik aan, dat je de kinderwagen ombouwt tot een buggy????
Onze buggy kan helemaal plat, ideaal dus.
Maar een buggy (zo'n kleine, die je op de fiets kan bevestigen)   pas met 8 maanden (had met 7 ook wel gekund).
 
quote: Bertie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2005 20:50:07'));

Hoi,

Vanaf hoeveel maanden hebben jullie de wandelwagen vervangen door de buggy?

Groetjes Bertie



Hoi Bertie,

Wij hebben onze dochter met  3 maanden in de "Buggy" gezet (zitgedeelte van de kinderwagen). Dit omdat de bak al te klein aan het worden was (ze is vrijlang) en tevens wilden ze graag wat meer zien.

Wel kan onze zit gedeelte ook helemaal plat want zitten gaat uiteraard nog niet. Wat ik ook wel fijn vind onze dochter zit naar ons toe. Wij hebben een mutsy en die kan zoewel van je af als naar je toe gedraaid worden. En omdat ze nog zo "klein" zijn vind ik dat wel fijn en gezellig.

Groetjes Astrid
 
Hai

Mijn kindje is nu net 8mnd oud en lig nog in de bak van de wagen,Zij vind het nog heerlijk als we gaan wandelen dat ze lekker plat ligt.
zodra kindjes zich zelf op gaan duwen in d ebak van de wagen, dan is het tijd voor het ombouwen van d ewagen.

Elk kindje is hier verschillend in, kijk goed naar je kindje en ze geven het zelf heel duidelijk aan.

Ik heb 7 vriendinnen, zij hebben nu een kindje in de zelfde leeftijd, met een verschil van 6 weken.
De ene zat er al met 5 mnd in, de andere met 5.5 mnd, de andere met 6 mnd en de andere met 7 mnd, de mijne is nog de enigste die in de bak ligt en dat met 8 mnd.

Die andere kindjes gingen zelf hun hoofdje steeds op tillen om zelf meer te zien, of gingen zelf rechtop zitten, of huilde alleen tijdens het wandelen. en nu in het vervolg van de wagen is het allemaal oke!

Kijk en luister gewoon goed naar je kleine mop.

Succes
 
Hai

Mijn kindje is nu net 8mnd oud en lig nog in de bak van de wagen,Zij vind het nog heerlijk als we gaan wandelen dat ze lekker plat ligt.
zodra kindjes zich zelf op gaan duwen in d ebak van de wagen, dan is het tijd voor het ombouwen van d ewagen.

Elk kindje is hier verschillend in, kijk goed naar je kindje en ze geven het zelf heel duidelijk aan.

Ik heb 7 vriendinnen, zij hebben nu een kindje in de zelfde leeftijd, met een verschil van 6 weken.
De ene zat er al met 5 mnd in, de andere met 5.5 mnd, de andere met 6 mnd en de andere met 7 mnd, de mijne is nog de enigste die in de bak ligt en dat met 8 mnd.

Die andere kindjes gingen zelf hun hoofdje steeds op tillen om zelf meer te zien, of gingen zelf rechtop zitten, of huilde alleen tijdens het wandelen. en nu in het vervolg van de wagen is het allemaal oke!

Kijk en luister gewoon goed naar je kleine mop.

Succes
 
Hai

Mijn kindje is nu net 8mnd oud en lig nog in de bak van de wagen,Zij vind het nog heerlijk als we gaan wandelen dat ze lekker plat ligt.
zodra kindjes zich zelf op gaan duwen in d ebak van de wagen, dan is het tijd voor het ombouwen van d ewagen.

Elk kindje is hier verschillend in, kijk goed naar je kindje en ze geven het zelf heel duidelijk aan.

Ik heb 7 vriendinnen, zij hebben nu een kindje in de zelfde leeftijd, met een verschil van 6 weken.
De ene zat er al met 5 mnd in, de andere met 5.5 mnd, de andere met 6 mnd en de andere met 7 mnd, de mijne is nog de enigste die in de bak ligt en dat met 8 mnd.

Die andere kindjes gingen zelf hun hoofdje steeds op tillen om zelf meer te zien, of gingen zelf rechtop zitten, of huilde alleen tijdens het wandelen. en nu in het vervolg van de wagen is het allemaal oke!

Kijk en luister gewoon goed naar je kleine mop.

Succes
 
Terug
Bovenaan