buggy

Ben even nieuwsgierig met hoeveel maanden ze ongeveer in een buggy mogen. Mijn zoontje is nu bijna 3 maanden en hij vindt het enorm leuk om om zich heen te kijken. Dus lijkt het me geweldig om met hem te wandelen in een buggy. Maar volgens mij mag dit nog niet.
 
Hoi,
Hij is idd nog wel erg jong voor een buggy.
Sommige moeders zetten de buggy in de ligstand en dan kan het denk ik wel.
Zelf heb ik mijn zoon tot hij zo'n maand of   7 was in de maxi-cosi gehad. Die kon ik
makkelijk op het onderstel zetten en hij kon toch mooi kijken. Maar ik weet niet of
dat bij jou kinderwagen ook kan.
Succes ermee. Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Ergens op het forum is hier al eens over gesproken. En het merendeel van de mama's meldde toen dat ze hun kleintje in de reiswieg lieten liggen tot hij/zij niet meer paste. Heb ik met Jelte ook gedaan (nu 5,5 maand) en die ligt sinds afgelopen weekend in de wandelwagen (zo plat mogelijk met zijn gezichtje naar mij toe). Was een heeeele ervaring - zowel voor kindje als mama ;)

Groetjes,

Britt & Jelte
 
Hoi,

Onze dochter ging vanan een maand of 5 in de buggy, helemaal plat. Ik vond dit makkelijker omdat we in een bovenwoning woonden en dat gesjouw met de kinderwagen was niet te doen. het ging heel goed in de buggy, met een lekkere fleecedeken om of aan de zijkant opgerold zodat ze niet zo onderuit zakte.
 
Hallo,

mijn dochter van bijna 6 maanden zit nu sinds een week of 3 in de buggy (combi-wagen van Quinny). Dit is een zeer comfortabele wagen waar ze eigenlijk meer een in zit-lig stand zit (net als in een wipstoeltje). Ook bij mijn zoontje (nu 2,5) ben ik met ca. 5,5 maand overgegaan van de reiswieg naar de buggy, simpelweg omdat hij er niet meer in paste. Bij Inge mijn dochter hetzelfde geval.
Mijn advies: laat ze lekker liggen zolang ze kunnen en pas als ze zelf wat actiever kunnen zitten (rond de 6 mnd) over naar de buggy.

Groetjes,
Marieke
 
Terug
Bovenaan