Buggy

A

Anoniem

Guest
Zo tijd geleden dat ik hier was, maar met Marissa, inmiddels al weer bijna 9 maanden, gaat het erg goed. Ze "schuift" achteruit en probeert te gaan zitten. Verder hoeft ze haar spreidbroekje (ze had heupluxatie/heupdysplasie) alleen nog maar snachts om. Ze begint ook al wat te brabbelen: dada, dada

Wat gaat de tijd snel he.

Maar even een vraag: Wanneer mogen ze in een buggy en heeft er iemand ervaring met een buggy? Wat is een goede. Ik vind het belangrijk dat ie makkelijk op te klappen is en niet te zwaar.

Van het weekend hebben we een fietstoeltje gekocht, heb er zo'n zin in om met haar te gaan fietsen, maar omdat ze nog niet zo goed kan zitten wachten we daar nog maar even mee. Jammer met dit weer.

Ik heb de buggy van prenatal en ben daar erg tevreden over. Er zit ook een regenschermpje bij en hij kan op de fiets mee. Volgens mij heeft het met de sterkte van rug en nek te maken wanneer een kind in de buggy mag...op een buggy zit namelijk niet zoveel vering als een kinderwagen.

Hoi,

Ik heb gewoon de huis tuin en keuken buggy van het Kruidvat (was een keer in de reclame). Deze buggy gebruik ik alleen als ik op de fiets weg ga. Ik heb er geen regenhoes bij, maar aangezien ik toch niet met regen ga fietsen is dat voor mij geen probleem. Als ik met de auto weg ga, neem ik de kinderwagen gewoon mee en als Siebe ongeveer 1,5 is ga ik over op de maxi-taxi met zitje (een soort van luxe buggy). Ideaal om mee te nemen in de auto en zo licht als een veertje. .

Groetjes Fonske.

hoi

wij hebben dit weekend toevallig een maclaren gekocht hij rijd super lekker!!!!!!!!!!!!

ze mogen er nu al in ze zeiden daar vanaf 6 mnd...???
maar tycho is nu 9 mnd en weegt 9250 en moet hem nog op het kleinst zetten met de gordeltjes enzo

xx suc6

wen mv tycho

Wij hebben de buggy van prenatal gekocht (sweetheart) en ze ging er met 5 maanden al in omdat we toen op vakantie gingen. Dit was de enige buggy die bijna helemaal plat kon en ook het vliegtuig in mocht. Echt een ideaal ding. Hij rijdt lekker en weegt iets van 6 a 7 kilo. En was nog in de aanbieding ook voor 50 euro. We gebruiken hem nog steeds regelmatig omdat hij makkelijk is om mee te nemen!

gr
Marielle mv Noa (040606)

Wij hebben de Nijntjebuggy van Topmark. Rijdt fijn en ziet er ook nog eens leuk uit!

Hoi,
wij hebben er een van mac-laren(techno xt) ,in deze mogen ze al vanaf 0 mnd omdat deze helemaal plat kan en stevige rugleuning heeft.Maar wij hebben haar erin vanaf 5 mnd ongeveer.Zat ook regenhoes bij enz...
groetjes gaby

Wij hebben een quinny ZAPP. Een erg duur ding eigenlijk, maar we hebben hem ook gebruikt als onderstel voor de maxi- cosi omdat mijn jap zo klein is. Nu is ie al een tijdje "omgebeouwd" tot buggy en we hebben er nog steeds geen spijt van. Het is een lekkere lichtgewicht, snel inklapbaar en makkelijk en het belangrijkste: hij past in de Jap!
We hebben ons geld er dus eigenlijk al wel uit, hahahah!

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan