buggy?

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's !

Even een vraagje... Wij willen binnenkort een buggy aanschaffen. Nu is mijn vraag; welke hebben jullie, en wat raden jullie mij aan.
Ik heb verder niet veel eisen, behalve dat de buggy ook in ligstand kan.
En vanaf wanneer gaat jullie kleintje in de buggy?

Groetjes mama van Jort

Wij hebben de koelstra, die kan plat, is eenvoudig schoon te maken (handig als ze erin eten of drinken) en is redelijk klein in te klappen. Neem je kleine anders mee met het uitzoeken.

Groetjes Ilona

ik had al een zo;n combiwagen, van mutsy.
Nu ik de bak eraf heb, hebben we er een wandelwagen van gemaakt. Die kan ook helemaal plat. Ook zit er een voetenzak bij, daar ritsen we vaak de bovenkant af, zodat hij toch lekker zacht ligt, maar het niet al te warm is voor hem. Dus hier nog geen aparte buggy, de wandelwagen werkt prima.

groetjes Diana

ik heb de gewone wandelwagen en een goedkope buggy, maar die is voor als ze wat groter is...voor even snel door het winkelcentrum zeg maar en de wandelwagen voor grote afstanden

groetjes Yvonne

Wij hebben de Quinny Zapp. Nu zit de maxi cosi er nog op. Als buggy kan hij niet helemaal plat, maar als ze groter is vind ik dat ook niet meer nodig en nu ze kleiner is ligt ze dus in de Maxi Cosi. Ik vind het ideaal...

Het hangt er een beetje vanaf of je 'm veel gebruikt of heel af en toe. Bij veel gebruik zeg ik: Maclaren! Hij gaat het langst mee met de beste kwaliteit. Zowel voor jezelf met het lopen erachter als het comfort voor je kind in de wagen.

Als je 'm minder vaak gebruikt is bijvoorbeeld de Koelstra een goed alternatief. Ook een goede wagen, maar net iets minder op de lange termijn en dus ook goedkoper.

Overigens lijkt de Maclaren veeeeel duurder, maar daar zit al wel alles bij: regenhoes, zomerkap en boodschappenmandje. Bij een goedkope buggy zit meestal niets. En dan is het hier een tientje voor de regenhoes, daar 8 euro voor het boodschappennetje en vervolgens nog een parasolletje...

Bij de HEMA hebben ze heel goedkope regenhoezen, die prima werken... Ik had de allergoedkoopste buggy, omdat ik hem op de fiets mee wilde nemen. De uurdere hadden allemaal meer mogelijkheden en waren zwaarder. Daar kunnen ze pas in als ze echt kunnen zitten, omdat je hem niet plat kunt doen. Later hebben we er een wat duurdere bijgekocht (ik geloof een koelstra), zodat je niet altijd de wandelwagen mee hoeft te nemen (wij hebben ook een combi). De combi gebruiken we nu nog altijd voor Marieke. Ik vind haar nog te klein voor een buggy, het hotsebotst zo!
Gewoon rondkijken zou ik zeggen, bedenken waar je hem voor wilt gebruiken en idd de kleine meenemen, dan zie je hoe ze erin zitten!

Sabine

Ook Maclaren is licht genoeg voor de fiets. Een enkele luxe variant is net te zwaar, maar de buggy's van Maclaren hebben de meeste ligstand-mogelijkheden naast hun lichte aluminiumgewicht.

Ik heb zelf bij een babywinkel gewerkt en mocht ze verkopen. Wel handige info als je er later zelf voorstaat...

Terug
Bovenaan