buggy

A

Anoniem

Guest
hallo...

weten jullie toevallig wat een goede(en niet dure) buggy is?
ik weet natuurlijk dat de mac laren goed is,maar die is mij echt te duur!

mijn man vind het sowieso onzin om er 1 aan te schaffen(we hebben toch een wandelwagen zegt hij dan) maar ik vind het vooral handig voor op de fiets straks en makkelijker meenemen.

maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven.omdat er ook nog zo'n ding voor aan de fiets moet komen en nog een fietsstoel..pffff

ik heb bij babyplanet een buggy voor 30 euro gezien,maar zal dat wel wat wezen???

groeten Marjolein,mv lianne 13-05(ik breek even in vanuit zomer 2007,omdat die van jullie ws al in een buggy zitten)

Hoi,

Ik heb nu ook een Maclaren inderdaad een hele uitgave. Bij de oudste heb ik voor achter aan de fiets gewoon de allergoedkoopste gekocht bij Van Asten in Tilburg. Daar hebben ze om de zoveel tijd hele goed aanbiedingen, een euro of veertig was ie, geloof ik. Er zat geen regenkap op en hij kon ook maar in 1 stand.

Judith

Ik heb een buggy van het merk Topmark gehaald, 5 standen zodat de kleine ook kan liggen als 'ie moe is. Bij Babydump hebben ze deze regelmatig in de aanbieding. De buggie bevalt me erg goed, een nadeel ervan is dat hij best zwaar is voor achterop de fiets, maar het kan wel!

Hoi, ik heb buggy van Quinny, niet goedkoop maar wel goed. Ik (sinds twee weken) heb geen wandelwagen dus geef wat meer uit aan de buggy (kan ik ook een beetje mee door het bos als het niet te nat en modderig is).Lange afstanden lopen wij met een rugdrager.
Ik denk dat een goedkope buggy kwalitatief niet geweldig is maar als het maar voor af en toe met de fiets is en voor wandelingetjes over asfalt dan is dat toch niet zo erg.
Suc6!

Hi,

Wij hebben om dezelfde reden als wat jij aangeeft ook een andere buggy gekocht..
Bij babywalz in duitsland, ik zag dat je ze ook online kan bestellen...

Wij hebben een esprit lig buggy met kap... erg handig ding, en erg klein opvouwbaar.

Er zitten meerdere standen op, van liggen naar zitten...

Nens

bij de hema staan er nu een aantal omdat ze in de aanbieding zijn, amders heeft hema ze niet, maar deze hebben goede wieltje en kun je in vijf standen zetten. ook de beentjes kun je verzetten

Maclaren is o.a. zo duur omdat ze heel lang meegaan en ook omdat ze van heel licht materiaal zijn. Ze kunnen op de fiets en dat kunnen de goedkopere standenbuggy's vaak niet. Misschien kun je er anders één op marktplaats scoren? Of wil je dat liever niet.

Ik hoor wel vaak om me heen dat mensen hun buggy steeds meer gebruiken omdat 'ie zo lekker makkelijk meekan!

is het een idee om het gewoon tegen iedereen te zeggen dat je er een zoekt. je zal verbaasd staan wat mensen allemaal bewaren.ik heb er een gekregen van een collega van mijn vriendin. die collega wilde hem niet weggooien en was blij dat ze mij er een plezier mee kon doen terwijl ze me helemaal niet kent. het was een mc learen en we zijn er heel blij mee.bazuin het rond je weet maar nooit!!!

Terug
Bovenaan