buggy

A

Anoniem

Guest
hallo...

weten jullie toevallig wat een goede(en niet dure) buggy is?
ik weet natuurlijk dat de mac laren goed is,maar die is mij echt te duur!

mijn man vind het sowieso onzin om er 1 aan te schaffen(we hebben toch een wandekwagen zegt hij dan) maar ik vind het vooral handig voor op de fiets straks en makkelijker meenemen.

maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven.omdat er ook nog zo'n ding voor aan de fiets moet komen en nog een fietsstoel..pffff

ik heb bij babyplanet een buggy voor 30 euro gezien,maar zal dat wel wat wezen???

groeten Marjolein

Hoi

Je hebt het over een buggy voor mee op de fiets.
Mag ik je een tip geven?
Misschien weet je het al,maar ik wist het niet bij mijn eerste zoontje en heb daar (toen ik erachter kwam) best van gebaald.
Toen ik twee jongens op de fiets moest vervoeren vond ik dat een hele klus.Zelfs met mama-fiets moet er heel wat mee,waaronder ook de buggy.

Nu was ik een keer voor het een of ander bij de fietsenmaker en begon er dus over dat het een heel karwei was om alles mee te nemen.Hij had toen een tip voor mij.
Ze hebben een soort onderstel voor fietsstoeltjes met wieltjes.Deze maak je aan je stoeltje vast en kan je inklappen als je fietst.Maar zodra je gaat lopen til je het stoeltje van je fiets en klap je de wieltjes uit.Ik vond dit ideaal!
Zodra mijn derde kindje goed kan zitten ga ik hem zeker weer gebruiken.

Groetjes Jessica

Ik hoor erg veel mensen over goedkope buggies en dat ze zo'n spijt hebben dat ze die hebben gekocht omdat ze zich rotduwen achter die dingen. Alle waar naar zijn geld natuurlijk. Ik denk dat een buggie wel een must have is want hij is gewoon een stuk handiger en minder lomp dan je wandelwagen. Heb je al eens op Marktplaats gekeken? Waarom koop je geen goed en stevig merk maar dan 2e hands? Heb je bv toch een mc laren maar dan tegen een leuk prijsje.

gr.Ing

Terug
Bovenaan