Buggy??

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik heb een vraagje, ik zie hier soms mensen lopen met een lichtpaarse buggy, met een bol achter frame aan de achterkant, maar nu heb ik bij prenetal, en baby burgerhoutsuperstore gekeken maar daar zijn ze niet te krijgen, weet misschien iemand waar ik het over heb en waar je deze buggy,s kan krijgen, heb al een buggy maar als ik die paarse kan krijgen wil ik hem toch kopen als (reserve) zeg ik dan tegen mijn man ,maar weet niet waar die vandaan komt en om nou wildvreemde mensen aan te spreken dat zie ik ook niet echt zitten, haha.

groetjes Bianca

Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zou gewoon die mensen aanspreken hoor.... Die vinden het vast alleen maar leuk dat je hun buggy mooi vindt! Aan mij is het ook wel eens gevraag namelijk en ik vind het dan echt niet erg om te vertellen.

gr.ing

hoi ja ikzou ze ook gewoon vragen,nu wel!!toen ik zwanger was en we om ons heen keken voor een kinderwagen is mijn vriend ook eens op iemand afgestapt met een kinderwagen om iets te vragen(ik stond verdekt opgesteld achter een kaartenrek en dacht wat doe je nou???maar eigenlijk is het niet zo raar,tenminste ik zou het niet raar vinden als iemand mij iets vroeg.
gr petrta

Terug
Bovenaan