buggy

Hoi dames,

nu Joris al bijna 6,5 maand is ben ik lagzaam al aan het kijken voor een fietsstoeltje, want ik kan niet wachten totdat ik weer alles met de fiets kan doen ipv de auto, maar nu vind ik het ook handig om zo'n buggy op de fiets te hebben.
heeft iemand er ervaring mee. is het handig? welke buggy is handig? ik heb er graag 1 die ook plat kan, vooral als we in het begin weg gaan. (als hij kan zitten)

gr floor

Zelf heb ik nog geen buggy dus ik kan niet uit ervaring spreken. Wel ben ik me er ook een klein beetje aan het orienteren erop.
De Quinny Zapp is voorzover ik het gehoord heb zwaar op de fiets en lastig in en uit te klappen.
Verder staan er op de prenatalsite van die houders voor op de fiets, ik weet alleen niet of elke buggy erop kan.
Voor lange mensen schijnen de maclaren en koelstra ideaal te zijn.

Toevallig was ik me vd week ook aan het orienteren op een buggy. Neem nu elke keer de wandelwagen mee maar is zo'n gedoe met uitklappen, zitting erop, wielen eraf, anders past 'ie niet in de auto. Een buggy is wat dat betreft idealer, denk ik.
(vooral nu ze goed kan zitten).
De Quinny Zapp is idd erg mooi maar daarvan kan de rugleuning maar in 1 stand, vind het wel preetig als ze rechtop én halfliggend kan, dus...
Koelstra en MacLaren ook mooi, maar vooral de laatste érg duur.. Haha.
Ik heb gekeken op de site van V&D en zag daar een mooie. En waren in de aanbeding (20 euro afgeprijst).. Misschien een TIP !!!
Heb 'm nog niet binnen trouwens  (heb online gewinkeld, wordt binnenkort bezorgd), maar zal laten weten hoe 'ie bevalt straks...

Owja, over de buggydrager op de fiets... De meeste dragen een gewicht tot ong 7 kg geloof ik. Volgens mij hebben ze 'm ook bij Halfords... Voor de Quinny Zapp is een aparte drager nodig.

Succes met je keuze, laat je even weten waar je keuze op is gevallen.

Hoihoi,

Wij hebben een Maclaren gekocht voor onze oudste en die was inderdaad niet goedkoop (heb het toen gekocht bij Prenatal toen je zo'n 20% kortingsactie had, die zijn er wel geregeld), maar ik vind het wel een super ding. Kan ook in verschillende standen en wij hadden toen vooral vooral voor het gewicht gekeken omdat wij toen gingen vliegen. Wij hebben deze nu bijna drie jaar en kan hem ook gewoon straks voor Milan gebruiken, want hij is nog prima.
Ik heb ook zo'n buggy drager voor op de fiets, was wel even wennen in t begin en soms ook wel onhandig (steekt nogal uit je fiets), maar ik gebruikte het wel als ik naar de winkels ging en Chiara nog niet kon lopen, was wel ideaal.
Suc6 ermee!

Gr. Esther

Hallo

Wij hebben voor ons zoontje een Titanium Baby Breeze buggy gekocht
Deze kan vrijwel plat en gebruiken hem ook al vanaf de 3 mnd ( is ook toegestaan hoor )
Deze is gemakkelijk in te klappen en samen met een winter mummy zak ideaal voor als je even snel ergens heen moet

Terug
Bovenaan