Buggy!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik hoor eigenlijk bij voorjaar 2008 maar ik lees ook altijd stiekem bij jullie mee. Ik wilde jullie advies vragen. Ik wil een buggy kopen en dat de quinny zapp te kopen maar deze kan niet in ligstand. nu krijg ik de laatste tijd meer tips dat ik deze niet moet kopen, maar welke dan wel??

Ik er iemand met de zapp?? Of welke buggy's hebben jullie?

Ik hoor graag van jullie.

BEDANKT!!
Gr Bizu

hallo

Ik heb de Quinny Zapp en hij bevalt mij heel erg goed,
het enige nadeel is dat hij niet in lig stand kan,
maar als ik verder weg ga neem ik de wandelwagen mee, ik gebruik hem voor kleine stukjes en hij loopt echt super.
Anders ga je toch een keer naar een babyzaak en probeer je het even heb ik ook gedaan.

Je moet trouwens wel goed op de prijs letten als je besluit hem te kopen,
ik heb het model van 2008 gekocht en in 1 winkel zei de één hij is 149 euro de ander zei 135 en weer een ander zei 129 dus ik heb hem nu voor 129 gekocht,
Modellen van 2009   zijn volgens mij rond de 199,'-

Nou succes ermee.
trouwens wat ook heel fijn is dat je hem echt heel erg klein in kunt klappen,

groetjes mascha

Hoi de maclaren en koelstra kunnen wel in de ligstand.
Deze buggy's zijn ook het lichst dus dat is handig op de fiets.

Hi!

Wij hebben ook de Quinny Zapp. Ik twijfelde ook omdat deze niet in ligstand kan, maar vriendin die hem ook heeft was er erg positief over. Zij heeft de ligstand nooit gemist zei ze. En ik tot nu toe ook nog niet. Sophie wil sowieso zoveel mogelijk zien, dus ook in de wagen zit ze eigenlijk altijd rechtop.

Groetjes!

Ik heb de mac claren. Hij rijd super. Maar nu moeten we er nog 1 bij voor de 2e zoon.
Ik twijfel tussen nog een mac claren of toch een zapp.
Dit omdat ik de mac claren op de fiets lastig mee krijg. Hij hangt laag bij de grond en ik vind het  een gedoe om hem op  het buggyrekje van de fiets te krijgen.
Hoe zijn jullie ervaringen met het mee nemen van de  zapp op de fiets?
Hang je hem makkelijk aan de fiets en is hij compact?
Bedankt!  

hey blabla28

ik heb hem zelf nog niet op de fiets gehad,
maar een vriendin van mij wel je hebt er speciale zapp dragers voor en hij hangt niet laag bij de grond omdat hij heel klein in te klappen is,
volgens mijn vriendin is het heel handig.

succes mascha

Hoi,

Ik heb toevallig afgelopen vrijdag een buggy gekocht, ook met het oog om mee te nemen op de fiets. Ik heb een Koelstra gekocht. De verkoopster van de Prenetal zei dat deze in de ligstand het platst is van alle buggy's. Daarnaast is hij zeer makkelijk in gebruik en in en uit te klappen. Ook leuke verschillende kleurtjes.

Succes,

Brenda

Terug
Bovenaan