buggy

hoi dames,

ik wil graag samen met esmee een keer fietsen naar de stad toe.
aangezien ze nog niet kan lopen is een buggy wel handig. nu heb ik er wel 1 die ook (na veel gedoe) aan de fiets past, maar dan blijft de fiets niet meer staan. buggy is namelijk 9 kilo.
wat is een goede buggy voor weinig geld en die ook nog eens licht gewicht is (hoe lichter hoe beter)?
 
Hoi hoi,

Ik zou voor op de fiets op marktplaats een goedkope paraplu buggy kopen, Ik heb een titanium baby, heerlijke buggy, maar net wat je zegt, de fiets valt om. En nou is hij niet eens heel zwaar. Paraplu buggy's zijn volgens mij wel een stuk lichter! En helemaal die goedkopere.

Groetjes Liff
 
Hoi, ik ben benieuwd of je er al een gekocht hebt. Ik zit namelijk met hetzelfde. zoek het internet af naar een goede combi fiets/buggy maar begrijp dat het zowiezo een gedoe blijft.
Hopelijk volgen er nog meer reacties/tips.
gr Amber
 
hoi amber,

ik had de quinny gekocht. is wel een zware (kilo, maar volgens de mevrouw uit de winkel paste hij op de fiets
bij de fietsenmaker met veel gedoe erop laten zetten. en hij past, maar de fiets valt wel om.
dus daar hebben we nog niet zoveel aan.
ik ga nog kijken voor een keesbuggy (is 5 kilo, volgens internet) om te kijken of de fiets dan wel blijft staan. en anders kan ik alleen gaan stadten op de fiets met iemand anders erbij
 
Ik heb gehoord dat er fiets-karretjes zijn die je achter je fiets kan hangen en waarmee je ook nog redelijk kunt lopen als je hem van van de fiets afhaalt.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is het een idee voor jou.
 
dat vind ik zulke rare dingen (persoonlijke mening). en ik vind het ook best wel eng zo;n ding achteraan je fiets.
straks ziet de auto niet dat er zo'n ding achterhangt en dan rijdt hij er tegen aan.
 
Terug
Bovenaan