buggydrager voor fiets- HELP

Hoi allemaal,

Ligt het nou aan mij of is zo'n   voor op je fiets echt een enorm onhandig raar ding? Ik weet (bijna) zeker dat ik 'em goed heb gemonteerd, maar als ik mijn buggy erop vastmaak.....Het ziet er niet uit, zo'n groot aanhangsel aan mijn fiets, ook niet echt veilig lijkt me, AAARRGGHH ik raak er helemaal gefrustreerd van; dit is toch niet handig?

Doe ik iets verkeerd misschien? Is er een wijze moeder met ervaring met dit (stomme) ding? Help me! Het leek me zo handig.....

Lein  
 
hoi lein,

ik heb ook zon buggydrager op de fiets zitten nou en die bevalt prima. mijn vriend heeft hem op mijn fiets gemonteerd en nu kan ik steeds lekker weg op de fiets samen met mijn zoontje en de buggy. ik heb ereen waarmee je de buggy met een riempje vastmaakt nadat je natuurlijk eerst de buggy in de "hendel" zet. die vna mij komt bij de halfords vandaan. ik weet niet of je dezelfde hebt maar ik heb er veel plezier van.ik hoop dat je er ook vna kan gaan genieten. het lijkt een hele handel die je achter op hebt zitten maar als je het goed vastmaakt dan kan het echt geen kwaad hoor volgens mij. ik hoop voor je dat er nog meer adviezen komen.

groetjes van yvonne
 
Hoi Lein,

Ook ik dacht de eerste keer, wat een onhandig PIEEEEEP ding. Na langdurig aanklooien heb ik  toen wanhopig bij een buuv aangebeld met kids, die me even (echt seconden haha)  voordeed hoe hij moet. En toen was het ineens een stevige constructie die echt prima werkt! Dus even vragen of iemand je laat zien hoe je het handig aan kan pakken en dan ga je voortaan als een speer!

Groetjes en succes!

 
hoi lein
Je bent inderdaad niet de enige ik had ook zo"n fijne buggydrager, leek inderdaad zo handig.
Maar levensgevaarlijk!
Wij hebben hem uiteindelijk met zo'n spin vastgezet maar dan nog wanneer er veel wind stond of je nam een te krap bochtje......
we hebben nu zo'n tandem wagen aangezxien de tweede ondertussen is geboren en dat gaat dus echt niet dus hebben we zo'n fietskar aangeschaft voor achter je fiets waar je ook een kinderwagen van kan maken ideaal
groetjes
 
Terug
Bovenaan