buggydrager voor fiets

Hoi allemaal,

Ligt het nou aan mij of is zo'n buggydrager voor op je fiets echt een enorm onhandig raar ding? Ik weet (bijna) zeker dat ik 'em goed heb gemonteerd, maar als ik mijn buggy erop vastmaak.....Het ziet er niet uit, zo'n groot aanhangsel aan mijn fiets, ook niet echt veilig lijkt me, AAARRGGHH ik raak er helemaal gefrustreerd van; dit is toch niet handig?

Doe ik iets verkeerd misschien? Is er een wijze moeder met ervaring met dit (stomme) ding? Help me! Het leek me zo handig.....

Lein  

 
Om eerlijk te zijn vind ik het ook een onhandig ding. Hang de buggy er alleen aan als mijn man ook mee gaat fietsen. Hij heeft dan onze dochter op de fiets.
Je kan je kindje niet goed in de gaten houden als je de buggy erop zet.
Heb al een keer gehad dat mijn fiets bijna omviel met kind voorin het zitje.
(misschien doe ik het ook wel niet goed) een vriendin van mij heeft er geen problemen mee. Maar ik geef je groot gelijk.
Succes, misschien krijg jij er wel handigheid in.
 
Een tip over je de buggy erin te zetten met kind op fiets: zet je fiets altijd tegen een muur of ergens tegen aan, fiets op slot (kan ie niet wegrijden).
Maar, het vergt enige oefening om er wat handigheid in te krijgen zo;n buggy. Het lijkt niet stevig, maar het is het wel. Je moet wel het riempje heel strak aansnoeren.
 
Terug
Bovenaan