buggydrager voor op de fiets

A

Anoniem

Guest
hoi
voor diegene die een buggydrager op de fiets hebben:steekt het erg ver over of aan de zij,als ik een plaatje bekijk van zo,n drager lijkt het zo groot en ver over steken.is dat in het echt ook zo??

gr petra

Hallo,

Ik heb een buggydrager achterop de fiets. Persoonlijk vind ik het meevallen met het oversteken aan de zijkant.

Ik ben er erg blij mee.

Groeten

Diarich

Hoi,

Ik heb ook een buggydrager op de fiets en ben nu 2x ermee weggeweest.
Als alles goed bevestigd is valt het mee. Oke..je moet wel even opletten als je bijv. je poort (achtertuin) in wilt rijden, dan ben je idd wat breder...

Suc6
Sammie

Heb nog eens gekeken. Bij mij steekt de buggy niet verder uit dan de fietstassen.

Wel inderdaad even kijken als ik onze tuin verlaat .

Groeten

'Diarich

hoi oke,bedankt voor jullie reacties.ik heb een buggy gekocht,en het is toch wel gemakkelijk om hem mee te nemen op de fiets.ga zo,n drager aan schaffen.
doei doei

gr petra

Dat brengt mij gelijk ff bij een ander puntje;
ze hadden bij mij dat ding al erop gezet bij de fietsenwinkel, maar ik heb geen beschrijving ervan. Je zet je wieltje van je buggy toch op die haak?

Gr

hoi
nog ff een vraag:ik zag laatst een buggy een heel eind achter de fiets hangen!kan je die dingen verstellen ofzo ivm een achterzitje??ik zou hem wat dichter bij de fiets willen hebben zeg maar ernaast.of zijn er meerdere soorten??tis wat met het aanschaffen van dingen.
ga wel een dubbele standaard aanschaffen,blijft de fiets dan stevig staan???anders word het een heel gestuntel,anouk in het zitje,ik de buggy proberen uit te klappen!.
nou maar goed oefenen.

gr petra

Terug
Bovenaan