Buggydrager

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje: ik heb zo'n buggy-mee voor op de fiets, maar ik sta elke keer een beetje te vogelen hoe de buggy er nou precies op moet.
Moeten de linker wieltjes in die beugel of de rechter?

Ik hoop dat er iemand is die het mij uit kan leggen!

hoi

ik had altijd de linkerwiel erop, want mn dochter zat toen al achterop
dat ging prima
past dus psies nog met een zitje achterop ook

hoi,
misschien een stommr vraag maar past elke buggy  sowieso op zo'n drager? Ik vind het namelijk superhandig maar weet eigenlijk niet of de mijne er wel op past. Waar koop je die dingen eigenlijk?

Ik Heb de drager gewoon bij de fietsenwinkel gekocht. Laatst zag ik hem ook bij de Halfords liggen.

als ik het linker wieltje erin doe dan ik er aan de rechterkant heel veel ruimte over tussen die bocht in de buggydrager en de buggy. En dan gaat de buggy dus scheef zitten.
Ik hoorde ook van iemand die hing de buggy op aan een van die beugels die in het midden van de buggy zitten. Kan dat ook gewoon? Dat zou denk   ik wel beter uitkomen want dan zit die stang die je naar boven moet trekken precies in het midden.

quote: saveer reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2008 15:48:52'));

Ik heb de drager gewoon bij de fietsenwinkel gekocht. Laatst zag ik hem ook bij de Halfords liggen. En voor de buggy moet je opletten dat deze niet te zwaar is. In de babyzaken weten ze wel welke er op de drager kunnen.

als ik het linker wieltje erin doe dan ik er aan de rechterkant heel veel ruimte over tussen die bocht in de buggydrager en de buggy. En dan gaat de buggy dus scheef zitten.
Ik hoorde ook van iemand die hing de buggy op aan een van die beugels die in het midden van de buggy zitten. Kan dat ook gewoon? Dat zou denk   ik wel beter uitkomen want dan zit die stang die je naar boven moet trekken precies in het midden.

hoi

volgens mij kunnen wel bijna alle buggy's op de drager
alleen sommige buggy's zijn te zwaar
dus ik zou zeggen alleen de lichtgewicht erop doen

wij hebben de buggy drager via marktplaats gekocht. Ben nog niet helemaal tevrede want dat ding is erg zwaar en als ik over een bobbel ga vliegt ie eraf, nog geen succes waarschijnlijk gaan we het wel weer het  zonnige weekend uitproberen.

Hier hetzelfde probleem. Heb een buggy van 7,5 kg, maar m'n buggydrager kan tot 7 kilo. De buggy past wel, maar wiebelt wel erg als het me eindelijk lukt om hem erop te krijgen. Ik vind het ook niet erg prettig om er zo mee te fietsen, leen nu dus tijdelijk een buggy van m'n zusje die hem niet gebruikt. Een lichte van 3,5 kilo, dat kan wel op m'n buggydrager, maar echt prettig vind ik  het niet (snap nog steeds niet echt hoe die er nu op moeten). We gaan volgende week op vakantie met het vliegtuig en wachten even af of de buggy heel weer uit het vliegtuig komt. Eigenlijk hoop ik dat 'ie op de terugweg niet helemaal goed ermee uitkomt zodat ik een andere kan kopen. Een lichtere of zo'n quinny, die hebben ook een andere buggydrager voor op de fiets. Schijnt gemakkelijker te zijn en m'n zoontje wil toch niet liggen in de buggy.  Dacht ik toch dat ik zo weloverwogen deze buggy had gekocht voor weinig geldt (5 standen, leuk kleurtje), maar ja, had toch misschien beter na moeten denken of het wel op de fiets kan .
Succes ermee en geniet van het lekkere weer dit weekend!

Terug
Bovenaan