buggysnuggle

A

Anoniem

Guest
hallo dames

misschien dat jullie mij kunnen helpen, ik wil graag een buggysnuggle kopen dat is een fleecezak voor in de buggy maar goed nu wil ik hem bestellen dat kan via www.mijnbabywinkel.nl  is een nl site maar als ik hem wil bestellen moet ik nederlands shipping aanklikken dus hij komt uit engeland over denk maar heeft een van jullie hier ervaring mee omdat je eerst moet betalen vind ik het nogal wat of weet iemand een andere site waar ik hem kan bestellen?

groetjes angela

hoi hoi

ik heb er geen ervaring mee maar heb wel wat gevonden waar je hem ook kunt bestellen:

www.papa-mama.nl

www.ikbenmamashop.nl

moet wel zeggen dat de prijzen ergguh uiteen lopen

enne kun je anders geen contact opnemen met die website waar je wilt bestellen

om te vragen hoe het in zijn werk gaat??

succes verder en als ik nog wat vind laat ik het je weten

groetjes moekje

hi moekje

hartstikke bedankt, ben gelijk gaan kijken bij de ikbenmamashop en daar hebben ze toch de buggysnuggle die ik wil en dan nog afgeprijsd ook. echt geweldig dat je die gevonden hebt zal ff kijken of ik het plaatje kan invoegen welke ik heb besteld!!

deze is het en bij de andere site kostte die 89 euro nu heb ik hem voor 67 euro dus echt tof.

nogmaals hartstikke bedankt en nu kan djaimy lekker warm zitten dus ook namensdjaimy dikke kus

groetjes angela

hoi hoi

wat fijn dat je er toch nog iets aan hebt gehad

en met voordeel nog wel haahha

hoop dat je hem snel binen hebt en laat je nog even weten hoe die bevalt

vind het wel KEI LEUK

groetjes moekje

Haai,

Wat is het verschil tussen een buggysnuggle en een normale voetenzak? Ik vind het in de buggy ook nog best koud af en toe voor Mette dus vroeg me al af hoe dit op te lossen.

gr.Ing

hi ing

de buggysnuggle is van fleecestof van binnen en van buiten dus dat blijft lekker warm, hij is makkelijk wasbaar en zo droog met zo n  gewone zak is dat toch allemaal wat moeilijker. en mijn buurvrouw heeft hem ook en bevalt haar prima zodoende.

hopelijk heb je er wat aan.

jullie horen het als ik hem binnen heb .

groetjes angela

Terug
Bovenaan