Buik 17 weken

<p>Hallo, ik heb een vraagje!</p><p>Mijn buikje is al best veel gegroeit mooi rond. Vanmorgen werd ik wakker en en zag ik net iets onder men navel  iets naar de linker kant een bol (baarmoeder denk ik) ik kon het een soort van vanst pakken omdat het wat uitstak. Dit had ik gister nog niet ? Mijn placenta lag tegen mijn buikwand aan waardoor ik alles later zou kunnen gaan voelen. Nu is mijn vraag weet iemand hoe dit kan ? Is misschien mij placenta nu naar achteren verschoven?</p>

Ik ben ook bijna 17 weken en dacht laatst (toen ik een film zat te kijken) dat ik van binnen wat voelde, soort plopjes.. maar sindsdien niet meer gevoeld. Heb hetzelfde met mijn placenta, maar aan de buikenkant kan je de baby echt nog niet voelen denk ik hoor.. dat duurt nog weer langer..

De eerste keer dat  ik ons kindje voelde was met 16 weken. Ik ben best slank en je zag het ook echt. Alsof er van pinnen met een pen tegen me buik gedrukt werd. Was heel mooi en eng. Zo klein en fragiel. Hen zelf nooit geprobeerd het te pakken omdat ik ooit eens een docu had gezien over illegale aburtus in het buitenland. Dan pakken ze het kind vanaf de buik en gaat het dood.
Lekker vanaf blijven  en als je het niet vertrouwd de vk bellen.

Terug
Bovenaan