buik aanraken

Hallo het is mij al een tijdje opgevallen dat er veel mensen die ik in mijn werk verzorg mijn buik willen aanraken!
Velen kunnen zich gelukkig inhouden maar 1 of 2 hebben er toch moeite mee en aaien over mijn buik terwijl ik hier eigenlijk helemaal niet op zit te wachten.
Hoe zorg ik ervoor dat mensen niet ongevraagd aan mijn buik zitten en blijf ik beleefd want ik wil niemand kwetsen. (kan met veel clienten goed overweg)
Als mijn vriend of dochter over mijn buik aaien vind ik het alleen maar ontroerend.

liefs mamadanie

och ik ken het! ik had het met mn 1e zwangerschap. nu gelukkig niet meer.
ik bleef altijd maar een beetje of afstand staan :p buiten armbereik dus.
verder wist ik ook niet zo goed wat ik kon doen want durfde het niet te vertellen omdat ik ze niet wilde kletsen.

mn dochters zitten ook heel veel aan mn buik maar ook ik vind dat alleen maar schattig.
ze praten tegen hun broertje, geven kusjes enz.
mn man heeft nogal eens de neiging om savonds als ik wil slapen over mn buik te aaien.
daar kan ik niet tegen want als ik wil slapen wil ik met rust gelaten worden hahahaha
dan haal ik dus zn arm weg en mag hij niet met zn zoontje kroelen op dat moment whahahahaha

liefs, do

Ik herken het ook. Sluit me ook aan bij "het vierde wonder": de buikbanden met "don't touch" zijn zelfs gewoon te koop (bij prenatal als je in de buurt van een grotere vestiging woont, of via mamabuikbanden.nl)

ik vind het zelf ook helemaal niet prettig! Mijn enige schattige ervaring: het zoontje van een goeie vriendin kwam vorige week naar me toe (midden op straat): geeft een kusje op mijn buik, kijkt me aan, zegt 'baby kusje', en loopt verder. Hij is 3, en dat vond ik wel erg aandoenlijk!

Succes ermee....

Terug
Bovenaan