Buik al zichtbaar vanaf 9 weken, men zegt dat het daarom een jongen wordt

Ik heb een vraag.
Ik ben nu 15 wkn zwanger, toen ik 9 wkn zwanger was zag je al een buikje en nu zie je best al aardig dat ik zwanger ben.
Iedereen zegt omdat het al vroeg zichtbaar was ik een jongen krijg, is dit zo, heeft iemand hier ervaring mee of is dit ook weer zo ´n fabel

hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven

Allemaal fabels!!!

Ik had bij 9 weken ook al een buikje maar dat zijn je darmen en nu ben ik 17 weken en heb ik echt een zwanger buik maar dit is echt een fabel!

Ester

allemaal fabeltjes!!

ik had zowel bij de eerste als 2e zwangerschap al heel snel een buikje. De eerste werd een jongen de tweede een meisje!

groetjes,

Suus (maart forum)

Hoi hoi,

Dit zijn weer van die fabeltjes. Mensen vinden het gewoon leuk om interessant te doen volgens mij. Je kan aan niets weten of je een jongen of meisje krijgt. Al zijn er mensen die een sterk voorgevoel hebben (de mama's zelf bedoel ik) en waarbij dat dan ook waar blijkt te zijn achteraf. Maar verder zijn er echt geen uiterlijke kenmerken of tekenen waaraan je dat kan zien hoor! Er zijn heel veel bakerpraatjes in de wereld maar mensen schijnen dat gewoon leuk te vinden blijkbaar.

En dat je al snel een buikje had komt idd door darmen die opgezet of omhoog geduwd worden. De baby is nog heel heel mini dan en die neemt nog totaal geen plaats in. Ik had ook al een buikje met 6 weken, puur darmen haha...

Geniet van je zwangerschap!!!

Groetjes Petra

hi,
het is echt een fabeltje..
je kan echt niet aan je buik zien wat voor geslacht je kindje heeft.
was wel makkelijk geweest, dan had ik geen echo hoeven te maken :D
de kans dat de mensen het goed hebben is 1 op de 2 dus dat is best groot.
maar we hebben ook maar 2 smaken :D
gewoon even afwachten dus!
groetjes ilse

hihih ze verzinnen ook elke keer weer wat nieuws!
het blijft leuk om te gissen wat het zou worden!

we zullen zien bij de echo, bij mijn zoontje had ik al een buikje met 7 weken en nu ook vrij vroeg.

hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap wist iedereen zeker dat het een meisje werd. Alle tekenen wezen erop volgens hen. De vorm van mijn buik, mijn moeheid, mijn energie, de vorm van mijn gezicht etc. Nou, je raadt het al: het werd een jongen!
Ik wacht gewoon af, ik zie het in november! (al zegt mijn gevoel een meisje, hahaha)

Terug
Bovenaan