buik als harde bal

hebben jullie dat nou ook? ik loop soms de hele dag met een buik als harde bal. ben ik dan te druk ofzo? het voelt niet echt geweldig natuurlijk.

ook nog zo wat trouwens, kunnen jullie nog goed zittend plassen? ik al een hele tijd niet meer, het lijkt wel of er dan iets wordt afgekneld, al ik half ga staan gaat het als een trein.'t is wat, al die genante dingen.....

31 wk 3 dg

groetjes

Welkom bij de harde buikenclub ;)

Een harde buik is heel normaal en mag een paar keer per dag voorkomen. Als je echter te vaak een harde buik krijgt betekend dit dat je het rustig aan moet gaan doen. Heel vervelend maar hoort erbij helaas..

Probeer eens te plassen met een hele rechte rug, dus niet voorover gaan zitten ofzo. Dit helpt bij mij heel goed!

Succes ermee,

Liefs, Nicole 33w5d

hier idem geregeld een harde bal als buik....

soms pijnlijk soms niet... vaak als ik er dan overheen wrijf wordt ie vanzelf zachter

en plassen idd rechte rug werrkt goed bij mij!!!
maar naar voren buigen gaat steeds moeizamer nouja is benauwd haha

Ja heb ik ook hoor. Heel vaak soms duurt het uren en dan ineens is het weer zacht.
tis niet de "harde buiken' waar je dan veel van hoort.
Dit doet geen pijn, alleen als je er overheen aait dan voelt het net alsof je een voetbal in je buik hebt.

ik had het ook met het plassen, ik ging dan achterover leunen tegen het waterreservoir zeg maar aanleunen. En ja die harde buiken als of je niet een voetbal maar een bowlingbal zo hard had, ja die heb ik ook weken gehad, maar dan vaak 2x op een dag minimaal een uur lang.

Terug
Bovenaan