buik begint een klein beetje te groeien

Hallo allemaal,

Ik ben nu ruim 8 weken, en sinds een paar dagen begint mijn buik een beetje te groeien. Vooral 's avonds kun je het goed zien. Ik draag normaal gesproken vaak een broek, maar laatst had ik een jurk aan en toen zag een collega het ook. Nu ben ik niet super slank, maar dit is toch anders. Eigenlijk wel leuk, maar nu lijkt het nog alsof ik teveel heb gegeten. Heb wel vast een positiebroek gekocht, zit vooral 's avonds heerlijk. Ik kreeg toch last van de knoop. Wanneer begon bij jullie de buik echt te groeien?
 
Bij de eerste zwangerschap duurde het heel lang.
Bij de tweede kon ik met 7 weken geen gewone broek meer aan, maar dat was een tweeling en nu kan ik ook geen broeken meer aan (ben bijna 11 weken), maar probeer ik het nog met de knoop los en 's avonds direct een trainingsbroek aan. Ik vind zwangerschapsbroeken nu nog niet zo geweldig zitten en niemand weet het nog bij ons, dus ik wil het nog eventjes geheim houden ;-)..... nog een weekje!!!
 
Vanaf 12 weken begon mijn buik echt te groeien. voor die tijd waren het vooral mijn darmen die aan het einde van de dag opgezet waren. Je hebt positiebroeken bij de Prenatal dat is net een joggingbroek maar dan hoger van voren en met een touwtje in de taille (geen knoopsgatenelastiek), die heb ik tot 20 weken gedragen dat was echt een hele fijne broek. Misschien een tip? Oh ja, en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Vergat ik helemaal...
 
Vanaf 14 weken begon de buik met en met te groeien... vanaf die tijd kon ik ook echt geen normale broek meer aan. Tot 21/22 weken is mijn buik maar ietsje pietsje gegroeid....

En toen kwam een groeispurt. Nu heb ik in een keer een flinke buik gekregen. (25 weken). Kan bijna niet meer normaal lopen.... kan mijn benen niet meer over elkaar doen als ik zit..... Krijg beetje last van bekken en rug... en voeten zwellen op door warme weer.

Maar al met al mag ik me heel glukkig prijzen met deze toch wel makkelijke zwangerschap :D
Oja en de kleine danst en springt heb ik het idee.....

NICE :D:D:D
 
hoooi.
mijn buikje is ook al aan het groeien hoor!
ben nu bijna 10 weken...
heb van mezelf ook al een buikje maar merk wel verschil. het voelt anders aan!
xxx
 
Hoi

Bij mijn eerste begon mijn buik pas echt met 12 weken te groeien, maar nog niet superveel.
Nu met mijn tweede heb ik met (bijna) 14 weken al een grote buik, ik ben duidelijk zwanger, ook al ben ik niet de dunste,
Ik ben er trots op. Je ziet in ieder geval dat ik zwanger ben ipv dikker geworden. Hou mijn hart vast hoe dik ik aan het einde ben haha.
 
Bij de eerste, veel last van misselijkheid dus broeken zaten zowieso niet lekker. Vanaf 12 weken was de kuil in mijn buik een bobbel geworden maar ik ben pas vanaf 16 weken zwangerschapsbroeken gaan dragen.

Nu bij de 2e droeg ik met 10 weken al zwangerschapsbroeken. Ik hoop alleen nog even in mijn korte broeken de zomer door te kunnen...
 
Ik ben nu 8 weken zwanger en sinds twee weken zit mijn kleding ook niet lekker meer, het knelt. Mijn buik is al aardig dik, denk door de opgeblazen darmen. Ik moet al een paar weken wijde shirts dragen om te voorkomen dat mensen het zien. Want ik wil eerst de eerste echo afwachten voordat ik het vertel. Bij mijn vorige zwangerschappen werd mijn buik ook snel dik, maar nu lijkt het toch sneller te gaan. Mijn partner grapt weleens, ''als het er maar geen twee zijn" nou dat zal vast wel meevallen. Maar ik denk dat zodra de mensen in mijn omgeving het weten ik maar zwangerschapskleding ga dragen dat zit een stuk beter.
 
Terug
Bovenaan