Buik Billen Borsten Smeren Smeren!!!

Hee Dames...

Voor degene die voor de 1e keer zwanger zijn, lijkt het me verstandig om alvast te smeren. Ik ben bij de eerste pas met 16 weken begonnen met smeren en op t laatst deed ik het niet meer. Aangezien ik erg mager was heb ik striemen (lichtelijk) op mn buik billen en borsten.
Ik ben nu al een week bezig met smeren. Savonds voordat ik naar bed ga doe ik mezelf goed en sochtends onder de douche als ik nog nat ben en daarna afdrogen ,trekt het snel in en zijn je kleren niet vet.

Ik heb van de etos een zwangerschaps olie die gebruikte mn moeder vroeger al bij mij.
Soms krijg je het toch wel striemen maar jaa kzit er eigelijk niet op te wachten haha. xxxx

Hoi,

Ik heb het bij de eerste ook gedaan en laatst alle tubes weggegooid.

Ik moet toevallig vandag naar de drogist en moet ik er aan denken want ik vind het ook belangrijk dat ik het insmeer.

Ik had ook de verkoelende crem voor de benen,ik geloof voor vermoeide benen of zoeits.

Zo je was wel vroeg wakker zeg kon je niet meer slapen.

@ Rian-Sanne: haha je mn man moet altijd om 6 uur de deur uit en dan word ik altijd wakker en ik moet er om 7 uur uit voor mn zoontje en honden uitlaten en hem naar school brengen om half 9 dus ik ga er altijd met mn man uit want dat halfuurtje slapen , lukt niet dan word ik niet meer wakker hahahaha

@Priscilla: Jaa ik heb ook een olie, werkt denk ik toch t beste. beter als bodylotion ofzo

Dank voor je tip. Ik ben helemaal geen smeerder en had er dus ook nog helemaal niet aan gedacht om daar nu al mee te beginnen.. Toch maar doen denk ik. Liefs!

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik 6 weken zwanger en alleen nog maar afgevallen, toen verschenen de eerste striemen al. Ik ben mijn hele zwangerschap met olie & creme blijven smeren (soms wel 3x per dag) maar helaas, ik heb er aanleg voor en een mooie tijgerprint overgehouden... Ik zal nu weer smeren, maar het maakt eigenlijk al niet zoveel meer uit.

Terug
Bovenaan