Buik-/Darmkrapjes

Hallo meiden,
Hebben jullie baby's ook last van buik- en/of darmkrampjes? Bij ons had hij de eerste maand nergens last van. Maar sinds 1,5wk heeft hij er heel veel last van! Hij huilde heel veel, soms zelfs bijna de hele dag en was dan ontroostbaar. Zo zielig!!! Zelf wist ik ook niet meer wat ik ermee aan moest. Gelukkig kon ik na een telefoontje heel snel bij het cb terecht. We mochten zijn voeding ophogen (Nutrilon HA) en laten hem nu ook een paar keer tijdens de fles boeren, dat werkt goed. Zo is hij al wat extra lucht kwijt, die krijgt hij binnen omdat hij gulzig drinkt in het begin. Zelf ben ik ook nog Infacol gaan halen bij de drogist en dat helpt ook wel. Het is niet helemaal weg, maar het gaat nu stukken beter.
Bi het cb zeiden ze ook dat de piek van krampjes ligt tussen de 6 en 8 weken en hij is nu 6,5wk. Dus hopelijk wordt het ook weer snel minder!
Hoe zijn jullie ervaringen?

mijn mannetje had ook wel last van krampjes.Vandaag is hij 9 weken en eigenlijk word het nu beter:D Infacol hielp ook wel. En vooral boeren scheelt een hoop. Anders kun je altijd een dr brown fles gebruiken die zijn voor darmkrampjes kun je kopen bij de prenatal geloof ik.

Hier ook een mannetje met heel veel darmkrampjes, hij is 6 weken oud. Hij krijgt ook infacol en als hij krampjes krijgt cinababy dit werkt allebei prima. Ik hoop dat het ook over een week of 2 minder wordt want nou is het toch wel erg zielig.

Nog geen krampjes, maar ze is nu 5 weken. We geven wel vanaf het begin al de laatste 2 voedingen melk, vermengt met rooibosthee. Dat schijnt ook te helpen. We gaan het merken met 6 of 7 weken..

hier krampjes geweest in week 3,infacol gebruik een week en toen was het weg nu nog steeds...( even afkloppen) wij gebruiken wel vanaf het begin al de dr Brown flessen bij onze dochter ook gedaan en dit scheelt een hoop!!

Terug
Bovenaan