Vrijdag ben ik 29 weken en ik herken je gevoel. Als ik teveel gelopen heb ervaar ik een druk op mijn bekken en veel bandenpijn. Vooral onderaan de buik. Harde buiken valt op zich mee.
Als de baby draait dan is dat even een gevoel van: rustig blijven en goed naar de buik ademen. Vervelend gevoel indd.. Maar je voelt de baby ook veranderen van positie.
Is nu mijn 4e kindje, dus alle gevoelens zijn wat beter te plaatsen en herkenbaar.
Ik ervaar geen pijn oid, ik kies er ook bewust voor om mijn buik goed strak te houden. In de zin van: ik heb haast altijd ondersteuning van mijn jeansband om mijn buik. Mijn buik heeft dat nodig, dan voel ik me het meest comfortabel bij. Savonds op de bank niet, maar overdag kies ik voor een goede ondersteuning. Heb ook verder geen klachten van rugpijn ofzo. Heb ik bij mijn andere kids ook zo gedaan en dat voelt goed aan.
Merk wel, hoe meer ik ruimte geef. Hoe meer gebruik gemaakt wordt van de ruimte. Nr 2, had tijdens mijn zwangerschap zijn been gestrekt toen ik na het eten mijn band had afgedaan en ik lekker ontspannen op de bank lag met partnerlief.
We zaten naar mijn buik te kijken, juist omdat de baby aan het bewegen was, toen mijn navel opeens op een gekke plek verschoof en we een gestrekte beentje opmerkte. Het was echt niet prettig, toen de baby weer terug ging in zijn houding, heb ik snel mijn band van mijn broek opgetrokken en hem weer ingepakt. Fijn was dat echt niet..?
Wel een heerlijk geviel dat ze lekker aan het bewegen is in de buik. Geniet der extra van, is nl mijn laatste kindje. ?