Buik gaat nu wel in de weg zitten

Hebben jullie er ook al last van? Die buik. Ik voel me net zo'n walrus en moet nog 3 mnd. Vorige zwangerschap had ik niet zo dat gevoel, maar nu. KOmt dat omdat het bij een 2e zwangerschap meer buik wordt of omdat ik nu 4 jaar ouder ben en helaas niet meer 18.

En manlief maar denken dat alles even makkelijk gaat. Geen respect voor wat ik allemaal nog net zo hard doe in en om het huis. Rust is er niet meer bij, omdat er al een peuter rond loopt, die naar school moet.

Iedereen veel succes met de rest van jullie zwangerschap. Hopen op een mooie niet al te hete juli maand.

hallo Niecy

Ja ook hier veel last van de buik die in de weg zit.
Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik nu nog bijna al mijn gewone kleren aan en nu voel ik me soms ook een walrus idd.
Soms heb ik het idee dat ik nu al net zo'n buik heb als 4 jaar geleden op het laatst...
Gelukkig hier wel een manlief die me goed ondersteund en ook voor mij aan de rem trekt, want ik wil eigenlijk maar door en door...

Groetjes en jij ook succes
mama Peet

hoi meiden,

hier ook een olifant in wording hoor. is mijn 1e maar heb echt al een mega buik. vraag me indd af hoe dat de komende maanden gaat, want bukken gaat al een stuk minder flexi hahah en alles gaat wat minder snel en voel me ook echt al gaan waggelen, nee is voor ons niet te hopen op een te warme maand hahaha. dan zijn we indd net aangespoelde walvissen hahaha

gelukkig genieten we van de mooie momenten en kunnen we hier lekker klagen.

xx bambi

Terug
Bovenaan