Buik groeide altijd heel snel en nu ineens niks meer

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Zoals jullie weten had ik een hele zwangerschap een redelijke grote  buik,maar nu is hij ineens gestopt met groeien,oftewel denk ik dit maar ben er bijna zeker van...
Niet dat ik het erg vind want hangt nu al serieus in de weg maar mss dat er iets mis is of zo...
Daar ben ik dan wel wat bang voor,heb eens gemeten met de lintmeter en kom op 95 cm ongeveer en heb dan rond gemeten aan de navel ongeveer maar denk echt wel dat dit weinig is,en oke bij iedereen is het anders maar heb echt van int begin altijd een buik gehad percies of was veel verder in de zs en nu ineens staat hij stil,zou dit normaal zijn?

Liefs orchideke

hier ook zo een mijn buik groeide ook heel snel en nu niet meer heel raar

Ja is echt erg he :)
Zit echt nu ook serieus in de weg en van mij mocht hij zo blijven hoor maar toch denk ik dan van alles is toch wel in orde hier binnen,voel men meisje heel veel en dat is toch positief he,maar ben zeker dat anderen ons een verklaring kunnen geven hoor :)

Liefs orchideke

Mijn buik groeide in het begin heel hard en rond de 25 weken was het ineens gebeurd en kwam ik ook niet meer aan.Nu sinds een paar week groeid hij weer heel hard.Ik heb me ook heel veel zorgen gemaakt maar mijn gyn zei dat je aan gewicht en groei van de buitenkant van de buik niets van op aan kunt.Zolang de gyn of vk tevreden is zou ik me geen zorgen maken(ik weet dit is moeilijk).Als hun vermoeden dat het niet goed groeit gaan ze gelijk verdere onderzoeken starten.Probeer dus gewoon te genieten het is zo voorbij.

Ik moet dinsdag naar de gyn en ga dan eens vragen of hij dan weet hoe groot ze is :)
Over vier weken was ik dus nog eens gewogen en ik was toen vier kilo op vier weken bij,dus ben echt eens benieuwd hoe het nu zal zijn,want bijkomen is hier geen probleem blijkbaar :)
Ben in totaal dus bijna elf kilo bij en toen dan op 27 weken,heb wel het geluk dat ik altijd een smalleke geweest ben en iedereen zegt van je ziet er nu beter uit als ervoor,ik woog altijd maar net 49 en ja nu ineens 60,is voor mij wel wennen hoor.
Zat altijd alleen maar aan men buik en borsten maar nu de laatste weken beginnen men poep en billen toch ook wat bij te komen...
Denk dat ik na de bevalling wss nooit trug 49 zal wegen want ben dus altijd zo gwn geweest van alles te eten wat ik wou en mij iets laten zit er echt niet in want dat kan ik echt niet :)
Hoop zo ongeveer een gewicht te hebben achteraf van 53 of zo,zal ook beter zijn voor mij want ik had soms ineens een moment dat ik ineens maar 46 of zo woog en als ik dan zware inspanningen moest doen dan begon ik sterretjes te zien en zo en ja je hebt dan geen weerstand he,want normaal zou ik 56 moeten wegen voor men lengte dus ja...
Hoop dat ik dan dinsdag zal weten hoe groot ze ongeveer is want de laatste keer is dat niet gezegd geweest en ben ik het totaal vergeten te vragen...
Heb wel nu beetje bang voor vroege weeen en zo,word normaal op 26 oktober gehaald met een keizersnede en zal dan 39 weken zijn maar wat als er eerder weeen komen?

Liefs orchideke

Terug
Bovenaan