Buik groeien

Verschilt per zwangerschap en per persoon! Ik ben nu 9 weken en draag nu zwangerschapskleding. Het is mn 2e kindje. Ik merkte dat mn buik vanaf 6 weken ging groeien. Dacht eerst dat het alleen mn darmen waren

Verschilt per zwangerschap en vrouw. 

Bij de ene zie je al wat met 8-10 weken en de ander is het pas zichtbaar met 20 weken of nog later 

Heel verschillend inderdaad, ik kreeg bij 8 weken de knopen van mn broeken niet meer dicht.? Toen overgestapt naar leggings. Nu 12 weken en 4 dagen zwanger en mag nu wel echt zwangerschapskleding aanschaffen (wat ik ook heb gedaan) want mn buik heeft de omvang al van 18 weken zwangerschap. En dit is het eerste kindje dat wij verwachten en heb een normaal postuur ?. Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

Verschilt per persoon! Bij mij was het pas heel laat zichtbaar (vanaf week of 24 dat ik wel echt m'n eigen figuur niet meer had maar voor mensen die mij niet kenden leek ik gewoon wat voller, vanaf 30 weken pas een zwanger buikje).

Inderdaad heel verschillend. Bij 1e zwangerschap bij week 8 al zwangerschaps kleren aan moeten doen. Bij de 2e vanaf week 12. 

Ik heb me heel lang afgevraagd: waar blijft mijn buik? Ik las overal dat je rond de 14e week van de zwangerschap al wel toe zou zijn aan zwangerschapskleding, maar ik was 15,16,17,18,19 weken zwanger en ik paste mijn eigen kleding nog steeds zonder problemen.
Ik ben nu ruim 22 weken zwanger en ik ben blij dat mijn buikje steeds meer zichtbaar wordt. Ongeveer 2-3 weken geleden ben ik begonnen met een elastiekje tussen mijn broeken, maar nu kan ik mijn oude broeken echt niet meer aan. Gelukkig! 

Terug
Bovenaan