Buik groeit explosief!

Nou meiden, ik kan het al niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Mijn buik lijkt met de dag te groeien!

Mijn vk van de week gebeld of dit normaal was, en dit was zo. Ook door de hoeveelheid hormonen zwellen je organen en al een beetje op. En ook omdat het een tweede zwangerschap is kon dit sneller gebeuren.

Nu heb ik bij de eerste een ontzettend dikke buik gehad, dus hou mijn hart vast hoe ik tegen het einde eruit zal zien!

Verder nog steeds misselijk.... (what's new)

Verheug me op de volgende echo!!!!

Oja, en van de week verteld een collega van me dat zij ook zwanger is. Dus er zijn er 3 op het werk zwnager en 4 in de familie hahahahaha.

Liefs en een fijn weekend!

Dit is mijn derde zwangerschaap ik ben nu 6wk + 5dg, en mijn spikerbroeken passen niet meer, ik ben ook beniuewed hoe groot ik zal zijn op het eind!!!
Eerste echo dinsdag om 10.10.
Fijne weekend

Hier ook al een buikje.. We willen t pas met 11 weken vertellen maar dat zou wel eens eerder 'moeten'. Mijn buik zag er de vorige zwangerschap met 27 weken al uit alsof ik uitgerekend was en met 40 weken kon ik niet meer lopen, dus hier ook erg benieuwd!

Hmm, ik ben zwanger van de eerste 8w, maar ik pas mn spijkerbroeken en andere broeken niet meer gewoon. Alleen met een elastiekje door mn knoopsgat en die dan aan mn knoop vastmaken, dan gaat het met 2 nog net. Ben ook al 1,5 kilo aangekomen, maar dat kan ook door het rare eetpatroon (elk uur een boterham of 2 crackers) komen...

Nouja, ik denk niet dat mensen het nu al durven vragen :) maar het misschien al wel denken..!

Hey heppy,

Hier ook al een flinke buik (ook niet raar met 2) haha! Ik vind het wel leuk hoor! :) Wat leuk dat er nog een collega zwanger is.....je hebt iig een hoop dames in je nabije omgeving waarmee je gezellig kunt baby kletsen!

Van de week was de eerste klant in de winkel die voorzichtig aan m'n collega vroeg of ik zwanger was....hahaha! Ach....bij ons weet nu toch iedereen het, bij jou ook toch?

Hoop dat de misselijkheid bij nagenoeg iedereen binnenkort eens ophoud! Kunnen we nog meer genieten.

Fijne avond meid. Liefs Lynn.

Nog geen last van. Misschien omdat ik zoveel afval inplaats van aankomen. Alleen in de avond moet mijn broeksknoop open. Het is mijn vierde dus dan zou je verwachten dat het snel gaat.
Ben benieuwd wanneer je het bij mij gaat zien...........

hey heppy,

:) Dat is inderdaad bij iedereen anders he.... Ach lekker je zwangerschapsbroeken aan (die zitten zoooo heerlijk hihi!) en geniet er maar van dan dat je je nu nog lekker kan bewegen want op het eind zal dat dan niet zo makkelijk meer gaan. En jij kan lekker snel showen, heerlijk! :)

Bij mij zie je echt helemaal niets! Bij mijn eerste kon ik met 20 weken nog steeds mijn normale spijkerbroeken aan.....

Ik ben heel benieuwd wanneer het nu zichtbaar gaat worden!

Terug
Bovenaan