buik in de weg..

wie heeft daar ook zo last van af en toe?

Ik heb een zittend beroep, en ik word af en toe gek van mezelf.
kan mijn draai niet vinden.
die buik zit zo in de weg.
stoel omlaag, omhoog...maakt niks uit.
met voetenbakje eronder..niks.

thuis kan ik lekker nog een beetje onderuit gezakt op de bank hangen...dan is het prima.
maar hier op het werk.
nog 6 weekjes...en dan lekker verlof!

groetjes Elise 27.5wk

hoi,ik ben nu 29 wk en twee dagen op zich valt het mij nog mee hoe erg mijn buik me in de weg zit.nu merk ik wel met bukken dat ik dit lastige vind en vaker buiten adem ben.maar goed mag volgens mij verder niet klagen.goed veel sucses ermee groetjes patries

ik herken het wel hoor...
even op mijn hurken zitten om de jas van een kleuter dicht te doen... pff en daar is die buik!

of wat dacht je van sokken aandoen! moet nu echt mijn voet over mijn andere been gooien en dan mijn sok aantrekken!

en bij het uit bed stappen voel ik me pas echt een bejaarde! en dan te bedenken dat dat de komende weken alleen nog maar erger gaat worden! hahaha

groetjes Carina

Hai!

Hier zit de buik al even in de weg. Moet er wel bij zeggen dat ie deze keer ook behoorlijk aan de grote kant is. Even gewoon aan tafel zitten gaat lastig met zo'n grote buik, enne sokken aantrekken? Daar doe ik 3x zo lang over als normaal

Oh ja, sokken en schoenen *zucht*, wat is dat lastig... Ik kom er nauwelijks bij. Verder zit de buik idd ook erg in de weg als ik met mijn zoontje bezig ben, op commode, uit ledikantje tillen etc.

Tja, hij wordt alleen nog maar groter, he?

Groetjes, Karin
30+1 wkn

JA!!!!! heel herkenbaar!

Vooral die sokken en schoenen aandoen!
Ik ga op bed zitten voor mijn sokken en gebruik de tweede traptrede voor mijn schoenen aan te doen!
Ik vind wel dat je steeds handiger gaat worden om het op een "andere" manier te doen dan je gewend was!

Liefs Sabina
31+3 wkn

Terug
Bovenaan