Buik in maand 2

<p>Hoi, </p><p>Misschien een stomme vraag maar sinds week 6/7 voelde ik echt me baarmoeder net boven m'n schaambeen uitkomen en half er nog onder liggen. </p><p>Morgen precies 8 weken en sinds gister voel ik echt dat ie een beetje er onder vandaan is gekomen en echt groter is een tennisbal ofzo.. Haha.</p><p>Ik ben slank en heb een heel plat buikje dus als ik op me rug lig meen ik dit allemaal te kunnen voelen. </p><p>Zijn er meer die dat in de eerste weken zo hebben kunnen voelen? </p><p> </p>

Is dit je eerste kindje? Je baarmoeder zit tot de 12 weken nog achter je schaambod dus die kan je nog niet voelen op dit termijn. ?

Mijn baarmoeder voelt ook echt als een bal. Ik weet niet meer of ik hem met 8 weken al zo voelde, maar ik sluit niet uit dat dit inderdaad je baarmoeder is. Sommigen dragen hoog en dan komt hij eerder onder je schaambot uit. 

Bedankt voor jullie reacties. 
Nee is mijn 2e kindje, bij de 1e zwangerschap had ik dit ook maar kwam er plots met 12 weken achter.  Toen was het ook niet gepland(wel gewenst) vandaar dat ik ook minder op alle kleine zwangere dingetjes gefocust was. 
Op internet las ik juist weer dat na week 8 de baarmoeder langzaam boven het schaambod uitkomt... (?) 
Darmen zat ik zelf in eerste instantie ook aan te denken... 
Het is wel constant echt dezelfde plek waar ik het voel en echt een centimeter boven het schaambod.  Nouja nog even afwachten dan maar... 

Terug
Bovenaan