Buik in opstand

Dus gisteren had ik een rustig thuiswerkdagje en eigenlijk was er de hele dag een soort opstand in mn buik.

Zodra ik opstond of even bleef staan voelde ik dat er van binnenuit een zeer actieve darm was. Althans dat dacht ik een paar seconde en realiseerde me toen dat het gevoel gelijk is aan het "veeg" gevoel dat ik al enkele weken zo nu n dan voel alleen nu veel sterker.

De hele dag door heb ik mn kleine opstandeling in mn buik gevoeld en was aardig bezig om te kijken waar zn/haar grenzen liggen. Het was aandoenelijk.

Ik voel duidelijk twee verschillende dingen. Bewegingen van de opstandeling tegen de wanden en onrustig water maar dan in mn buik. Get us een licht gevoel, net als de trapjes overigens die meer op belletjes lijken maar dan sterker. Het "onrustige water" doet denken aan het weeige gevoel wat ik had als ik ongesteld moest worden maar dan zonder de krampen. Gewoon beweging in mn buik.

Gisteravond heeft mijn lief even achter me gezeten en mijn buik vastgepakt met twee handen. Omdat het gevoel van trapjes licht is kan hij dat niet met de vlakke hand voelen. Maar een kwartier mijn buikje vasthouden bevestigde ook hem dat er beweging aanwezig is daar onder mn buikwand.

Ik voel de kleine al een poosje maar het was zo licht en onregelmatig dat je denkt dat je je vergist. Je weet dat het niet je darmen zijn maar kan het ook nog niet goed registreren.

Gisteren was een bijzonder en emotioneel moment.

Haha leuk is dat he...

Ik voel heel erg kriebels van binnen, alsof ik met een veertje gestreeld wordt in mijn buik. In t begin dacht ik dat ik jeuk had, maar dat is t echt niet..Vooral na t eten is t erg actief merk ik..

Hopelijk kunnen onze mannen t ook snel gaan voelen, aan de buitenkant voel ik nog helemaal niets..

Wat ontzettend leuk! Geniet er maar lekker van.
Het lijkt me heerlijk om samen met vriendlief op de bank te zitten en de baby te kunnen voelen. Helaas voel ik hem zelf nog bijna niet.

Ook hier kriebelt het al in de buik, alleen mijn mannetje voelt het nog niet :-(
Ik kan niet wachten tot ik hard op kan roepen : "Schat, voel je kleintje is weer in de weer"!
Heerlijk zeg! Geniet er maar van!

Gister voor het eerst de kleine echt duidelijk gevoeld in mijn nachtdienst. Was echt een super lekker gevoel. Wel weer jammer dat ik alleen was en mijn vriend nog steeds geen beweging heeft gevoeld :(

Terug
Bovenaan