buik/keel virus en veel zwembadwater

Hoi allemaal,

Weet iemand hoelang dat buik/keel virus van een week of 3 geleden kan blijven doorzeuren? Justin was na een week weer beter maar nu heeft ie af en toe weer zo'n dag dat ie niet lekker is en niet eten wil enzo. Vanavond wilde ie zelfs geen appelmoes?? Hij is vanmorgen wezen zwemmen met mijn moeder. Veel water binnen gehad maar dat gebeurt wel vaker bij hem bij het zwemmen.Nog lekker gegeten tussen de middag en 2 uurtjes geslapen. Een kwartiertje nadat ie wakker werd begint ie heel hard te huilen en echt dikke tranen. Wide alleen maar tegen mij of mijn moeder aanhangen en af en toe kwaad met z'n benen schoppen een beetje alsof ie pijn heeft. Volgens ons was het buikpijn. Na een kwartier ging het weer iets beter maar hij wilde daarna niks meer eten. Alleen een klein beetje sap wilde ie drinken en een beker thee (die luste ie wel graag). Weet iemand of dit nog bij dat virus kan horen of kan je ook darmkrampen/buikpijn krijgen van te veel zwembadwater?

Hoop dat dit jullie bekend voor komt...

Groetjes Patricia
mv Justin
 
Hoi,

Volgens mij zijn beide opties die je zelf al geeft mogelijk. Mijn dochter heeft 2 weken geleden buikgriep gehad en zegt nu nog geregeld 's ochtends dat ze buikpijn heeft. Ikzelf heb buikgriep gehad, en heb nu niet meer de echter verschijnselen zoals bijv. overgeven, maar nog wel een rot gevoel in de buik. Dit is denk ik gewoon de nasleep van buikgriep.
Ook van teveel zwemwater binnenkrijgen kun je best buikpijn krijgen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Vr.gr. Mirjam
 
Terug
Bovenaan