Buik krampen.

G-G

New member
Ik en mijn vriend proberen vanaf December afgelopen jaar zwanger te worden, ik heb eigenlijk altijd een vrij normale cyclus gehad (28 dagen, om de 4 weken), heb ik alleen de eerste dag wat menstruatiepijn maar nu we het zeg maar proberen heb ik tussen de ovulatie en menstruatie steeds erg last van buikkrampen, alsof mijn baarmoeder zich verzet. De eerste maand werd ik na 1 week ovulatie ongesteld (week te vroeg), en leek mijn buik op ontploffen te staan. De tweede maand voelde ik paar dagen na de ovulatie alsof ik ongesteld moest worden, maar bloedde pas ruim week later, weer hevige buikkrampen. Daarna weer een week te vroeg ongesteld, met de bijhorende buikkrampen. Nu heb ik er weer een week (na de ovulatie) op zitten, en zou ik volgende week vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden, maar weer die vreselijke buikkrampen. Ik wordt er een beetje moedeloos van, want normaal had ik die krampen nooit, maar sinds we het proberen is dat ineens nieuw. Ik heb tussendoor ook af en toe een duizeling gehad en zijn mijn borsten wat gevoelig. Ik heb jaren en jaren een normale en regelmatige cyclus gehad, zonder dat ik anticonceptie gebruikte. Wie kan mij hier meer over vertellen, is dit normaal?
 
Hee G-G

Kan het niet nog steeds ontpillen zijn? Weet niet hoelang zoiets duurt maar bij de een zal het langer duren dan bij de ander en aangezien je menstruatie vrij onregelmatig.

Ik had vorige week zaterdag 4 uurtjes achter elkaar hevige aanvalletjes van steken in mijn buik, was niet te houden. Is blijkbaar ook ontpillen maar ik zit op dag 29 nu van mijn eerste cyclus ontdekking..

Doe je ook ovulatie testen of houdt je het bij via een app ofzo?
 
Hoi,

Ik ben niet aan het ontpillen. Ik heb voor December altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen gehad. En sinds we er voor gaan doet mijn lichaam overduidelijk anders. Ik hou gewoon de cyclus van 28 dagen aan. Ik zit nu eigenlijk bijna te wachten tot mijn menstruatie komt, omdat ik de buikkrampen nu al bijna een week heb, maar nog geen bloeding, die zou volgens kalender komende vrijdag/zaterdag moeten gaan komen.
 
Morgen eens een test doen? Je hebt testen die 4 dagen van te voren al aangeven of je zwanger bent. Anders even naar de huisarts bellen en je situatie uitleggen.
 
Ik ben uiteindelijk gisteravond gaan bloeden. Weer een aantal dagen te vroeg. Nou ja, ik voelde m al aankomen.
 
@G-G jammer zeg. Doe je ovulatie testen? Je zegt dat je een week na de ovulatie ongesteld wordt. Normaal is dat 2 weken. Als je dit weet, misschien vroeger beginnen met klussen? Is wellicht makkelijk gezegd, maar tis een tip.
 
Ik heb in augustus vorig jaar cystes in mijn eierstokken gehad, erg pijnlijk en uiteindelijk zijn ze ook weg gehaald, maar sindsdien heb ik ook vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie buikkrampen. Stekende pijn aan de linker of rechter kant (dat wisselt soms per dag) soms zo erg dat ik niet meer kan lopen... Ik heb 18 mei weer een afspraak bij de gyn, hopelijk kan zij me meer vertellen. 5 mei mn NOD en zit nu alweer een week met buikpijn, ik leef dus met je mee G-G, en zal het delen als de gyn iets zegt waar je iets aan kan hebben...
 
Terug
Bovenaan