buik krampjes

A

Anoniem

Guest
tot welke maand heeft een kind buik krampjes mijn zoon justin (geboren 22-02-07) heeft er nog steeds last van is soms paar dagen weg en dan is het er weer gebruik nutrilon omega met jonas pitmeel van wege zijn spugen hoop dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben

mamma margreet

na een week of 12 zijn de darmpjes goed rijp en nemen krampjes af.als jou zoontje nog veel last heeft is hij misschien licht gevoelig voor koemelk ofzo.je kan eens langsgaan bij de huisarts of misschien op eigen initiatief hypo-allergene voeding proberen.
of worden de krampjes veroorzaakt door moeizame ontlasting?in dat geval kun je iets laxerends door de fles doen.
met 6 maanden nog krampjes is niet "normaal" (in die zin dat het de eerste 12 weken wel normaal is).
ik hoop dat je er iets op vind.is wel zielig he?
groetjes karin

het lijkt er inderdaad op dat hij gevoelige darmpjes heeft ik zou inderdaad bovenstaand advies opvolgen alleen zou ik het voor de zkeerheid even in overleg doen

Hoi,
mijn meisje heeft er ook langer last van gehad dan 12 weken. Ik heb nu sinds een paar weekjes het idee dat het wat beter gaat, ik ben er ook mee naar de huisarts geweest, hij adviseerde om venkelthee te gebruiken, daar zijn de meningen ook weer over verdeelt maar bij ons heeft het goed geholpen. Succes, ik weet hoe vervelend het is.

Groetjes Monique

heeft er nu weer last van moeten de 27 naar het con bur toe gaan dan eens kijken wat we kunnen gaan veranderen gaat voor de rest super met jusitn heeft al tandjes 2 stuks zelf lacht doet alles alleen de krampjes blijven maar aan houden begin er ook aan te denken dat die iets heeft met koe melk bedankt voor je advies

Terug
Bovenaan