buik krampjes

Hallo dames mijn zoontje is nu 6 weken oud en heeft zo een last van buik krampen ik heb van alles al geprobeerd wel langdurig maar tevergeefs ik vind het zo zielig hij slaapt daardoor ook weinig dus ik ben nu ook wel uitgeput heeft er iemand hier ervaring mee ik heb al cinababy geprobeerd en infacol en voeding tegen krampjes ik weet het niet meer hij poept ook weinig om de dag ongeveer maar je ziet wel dat het hem dwars zit ik hoop dat iemand me ermee kan helpen
liefs

wat je ook nog kan proberen is johannes brood pitten meel dat werkt ook heel goed voor de stoelgang.
en als je ziet dat de kleine pijn heeft als hij pijn heeft kan je hem ook helpen daty mag je best af en toe doen.
een watte staafje pakken en daar bad olie op doen en dat voorzichtig inbrengen en voorzichtig op en neer bewegen en dan heel rustig er uithalen.
dit is iets van vroeger en werkt echt super goed.
maar niet te vaak doen want dan worden de darmen lui.

Hoi Angelique,

Wat ook super werkt is ABC poeder. Hier schreef Daphne Deckers al over in haar boeken, maar schijnt echt een uitkomst te zijn. Wat je ook kunt doen is "fietsen" met de beentjes als je kleine ligt.
Infacol werkt alleen bij kleine probleempjes.

Succes, wie weet heb je er wat aan!

Groetjes, Irene

Hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet maar wilde toch even reageren. Dat mijn dochter nog een baby was had ik werkelijk aandelen in de cinababy. Het hielp altijd, nou weet ik niet of het kwam door de smaak en dat ze daardoor vergat dat ze kramp had, geen idee maar ideaal vond ik het. Het cb mag het niet aanraden omdat het homeopathisch is maar bij mij vertelde ze dat ze het bij haar3 kinderen ook gebruikte.
Ik zou het gewoon proberen baat het niet dan schaad het niet.

Gr. Bizu

Ik hoop dat je er wat aan heb maar als je fles voeding geef dan moet je overstappen naar de Dr. Brown fles !!!

Daar zit een speciaal ding in wat speciaal tegen buikkrampen is.

Bij mijn jongste heeft het super geholpen.
Succes

Terug
Bovenaan