buik maakt onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

mijn buik maakt mij onzeker.

Weekend 4 nov, begonnen met klussen tot 21 nov. aangezien mijn cyclus tussen de 28 en 41 dagen ligt.
Vanaf ong. 8 nov. is mijn buik raar aan het doen. Kan ik niet meer op mijn buik liggen. (ben een buikslaper) Over heel de dag verspreid wat misselijk gevoel en geen trek. Veel trek in chocolade en fruit.
Woensdag op donderdagnacht was de eerste nacht dat ik nergens last van had, maar ben voor de zekerheid maar niet op mijn buik gaan liggen. Donderdagochtend getest (zonder dat mijn man het wist, lag nog te slapen) maar test is negatief.
Nu wel echt besloten nu wel te wachten op 4 december, wanneer mijn NOD is.

Maar ik ben zo onzeker over wat het zou kunnen zijn. Zou het alsnog een zwangerschap kunnen zijn? Is er in een zeer vroeg stadium een MK geweest? Zo ja, wanneer komt dan mijn ongi? (wil ik ergens natuurlijk niet!)

Heb vorige week of deze week 2 dagen achter elkaar GTST met een bewoner zitten kijken en nu heeft Rikkie een kind gekregen en dat gaf mij wat tranen in mijn ogen. Niet omdat ze het niet wil houden, maar puur het verlangen ernaar. Dat heb ik anders ook nooit.

Nog maar wachten op 4 dec?

Hoi hoi cu2heleen
Ja je kan w8 of anders maandag ff aan de gyncoloog vragen voor een spoed prik (bloedprikken) gaat sneller anders zo lang wachten dan weet hè te minte iets zal ik doen heb ook 4 x geprik dus mag en kan best hoor ,,,
Nou suc6 meid

Liefs deza

Dankjewel Deza voor je advies.
Ik weet dat me man heel graag wilt wachten en die is best nuchter 'je lichaam kan je ook voor de gek houden'. Dat heeft mijn lichaam de vorige ronde al gedaan.
Bloedprikken... daar zit ik ook niet zo op te wachten. Ik heb daar trauma aan en zeer grote kans dat ik flauwval. dat lijkt mij ook niet gezond mocht het een zwangerschap zijn. Ik zal het in ieder geval wel in overweging nemen.

Heb vanaf zondag met bukken ook al last van de onderrug. (heb ik nooit bij ongi worden)

Voel mijzelf ook niet goed dat mijn man niet weet dat ik gisteren al een testje heb gedaan... wat dat betreft ben ik geen doorzetter in het wachten.

hey meid,

vervelend he dat wachten...ga je het je man nog vertellen dat je getest hebt?

liefs

Hai meid,

Rot he, dat wachten? Kan me goed voorstellen dat je onzeker van je buik wordt maar hoe vervelend het ook is, ik denk dat er niets anders op zit dan wachten..... Wij hebben op dezelfde dag onze NOD dus ik wacht met je mee! Ik heb helaas geen ander advies voor je, sorry!

Sterkte! Liefs Lynn.

Ohja,en dat suffe GTST moet je gewoon afzetten! Wat een ge-eikel zeg met die Rikkie....trutje! :) Gelukkig is het allemaal nep!

Heb al 3 keer gereageerd, maar steeds niet geplaatst, tsss.... Hihi....

Het zwanger worden na een miskraam kun je vergelijken met het stoppen met de pil. Het ene lichaam heeft meteen alles op orde en pakt de cyclus meteen goed op. Het andere lichaam heeft langer de tijd nodig om de cyclus weer op te pakken.

Erg vervelend die onzekerheid, zeg! Gelukkig is gtst maar gespeeld en hartstikke nep! Als je j er erg druk ove maakt, kun je wel eerder bellen dan 9 december toch? Zou het gewoon doen!

Liefs Daisy

Bedankt allemaal meiden!

Nacht vrijdag op zaterdag bijna niet geslapen vanwege buikpijn. Zaterdagochtend ongi gekomen. :'( 'smiddags opeens een grote slijmprop. Daarna helemaal geen buikpijn meer.
't Voelt nu wel slecht. Heb mijn man tot op heden niet verteld dat ik heb getest, weet ook niet of ik dat nog ga doen. Het heeft voor mij nu toch geen waarde. Hij weet heel goed dat ik wel wilde testen en dat hij er nuchterder in staat.
Hij is gisteren ook heel nuchter en zegt ook gewoon dat het weer te proberen valt.
Ik voel mjzelf niet goed. Ik probeer mijzelf nu de schuld te geven over dat ongi is gekomen. Hoewel ik ook weet dat het erbij hoort. Dat het juist een goed teken is dat je ongi wordt. Gisteravond en vanmorgen heel stil, ook richting hem. Hij slaapt nu, heeft nachtdienst. Ik zie hem vanavond als hij opstaat, dan duikel ik mijn bedje in en dan morgen tegen 12 uur wanneer we samen warm gaan eten. Dan is er ook geen tijd om te bespreken hoe ik mij voel en wat mijn gedachten doen.

Voel me nu echt klagen.

Zeker nu het dus nu 5 weken cyclus, dus nog vrij onduidelijk hoe lang het nu deze ronde zal duren.

Ik zet mijn NOd wel weer op 6 weken voor de zekerheid.

Terug
Bovenaan