buik of rugdrager

Wij gaan binnenkort op vakantie. en nu willen wij de enkele kinderwagen mee nemen. Maar aangezien de oudste 2,5 is en af en toe nog moe wordt wilden wij een buik/ rugdrager aanschaffen.
Wie heeft hier ervaring mee en welke zijn goed. De jongste is nu bijna 7 maanden (wel groot want hij is 70 cm +)
Alvast bedankt
 
Hoi,

Welke goed zijn en welke niet vind ik persoonsgebonden... de 1 zweert bij A de ander bij B
Het makkelijkst is wel om in de winkel verschillende te passen, en dan wel (alle) personen die het kind gaan dragen.
Ik vind dus de Baby-bjorn ideaal, dat is een buikdrager en kan zowel met het gezicht naar je toe als van je gezicht af.
Mijn dochtertje is al ruim de 72 cm (9 maanden)gepasseerd en past er nog steeds in.

Groetjes Debby mv B'Elanna

 
hi,

wij hebben een (geleende) Baby Bjorn buikdrager en dat is erg leuk voor hem en voor ons. vooral op vakantie als je even niet met een karretje wilt lopen (kerkje bezoeken, over de markt, etc.) onze jongen is nu 13 maanden en wordt een beetje groot voor de buikdrager. ik heb nu net  een rugdrager van Active Leasure gekocht (marktplaats) en daarvan moeten we nog even afwachten of dat leuk en handig is.
vooral bij een groter kind is een rugdrager met een frame wat prettiger hoorde ik.


succes ermee.
 
Hoi,

ik gebruik ook heel veel de buikdrager van Baby Björn. Ik heb wel die met extra steun in de rug, Active heet íe geloof ik. Zoonlief is nu 10,5 maanden, 10,5 kg en 76 cm. Het past nog steeds en hij zit er graag in. Als hij rond wil kijken met z'n gezicht van me af, als hij moe is en wil slapen met z'n gezicht naar me toe. Ik vind hem ook prettig dragen. Kan je kindje al zelf gaan zitten? Want dit is vaak bij rugdragers wel een voorwaarde, maar misschien zijn er ook rugdragers waarbij dit niet hoeft?
Hoop dat je er wat aan hebt en succes met je keuze.

Groetjes,
Margrethe
 
Terug
Bovenaan