Buik pijn

hoi meiden ,
ik heb al een paar dagen veel buikpijn en het is geen bandenpijn ,ik heb ook z`n happytone en heb al twee dagen niks gehoord dus begin me nu wel ongerust te maken .
ik heb vanmorgen de vk gebeld en ze komt eind van de ochtend even langs om te luisteren ik hoop dat ik dan wat hoor .
heeft iemand dit ook mee gemaakt ben bang dat het mis is gegaan .

liefs evelien
 
hoihoi, ik weet niet hoelang je zwanger bent? Ik ben zelf 7 maanden zwanger, en heb sinds een paar dagen ook buikpijn. ik heb nog een dochter, die ik ook moet bezighouden, en weg moet brengen op de fiets etc, dus mischien moeten we wat rustiger aan gaan doen? Werk je nog? doe je veel dingen op een dag? Anders zou ik gewoon op t moment dat je buikpijn hebt, even 2 paracetamolletjes innemen, en eff lekker liggen, ofterwijl een warme douch lekker op je buik leggen, en het lekker rustig aan gaan doen!

mamakimmie
 
hoi ,
ik ben 12+3 weken zwanger en dit is mijn tweede zwangerschap.
ik ben huismoeder en doe eigenlijk de hele dag niks ik heb er geen fut voor en heb ook last van die buikpijn .
hang een beetje op de bank,en speel af en toe met de jongens.
 
12 weken is misschien wat vroeg om het hartje goed te horen. De ene keer lukt het wel, de andere keer niet. Toen ik 16 weken zwanger was duurde het zelfs 10 minuten voor de vk het hartje had gevonden. Probeer je dus niet te druk te maken. Wel goed dat je vk gebeld hebt! Hopelijk is alles goed en ben je straks weer gerustgesteld!

Groetjes Wendy
 
Ik heb zelf ook regelmatig buikpijn, maar ik ben ondertussen ook al 31w3d dus het is vooral rek en gewicht wat ik voel.

Ik hoop dat de vroedvrouw je gerust kan stellen en dat er niets is!

Liefs
 
Terug
Bovenaan